Renault Clio Estate 1.5 dCi ECO Night&Day Navi/Airco/16''LM

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-06-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 299.152 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Clio Estate 1.5 dCi ECO Night&Day Navi/Airco/16''LM


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 27-06-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 299.152 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam M-CARS
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Poortweg 6
Postcode 4613 BW
Plaats Bergen op Zoom
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46875355 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 173 x 145 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.096 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.711 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 595 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 83 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal

MOTORISCHE & TECHNISCH 100 %

AIRCO IJSKOUD

START AND DRIVE SUPER!

= Bedrijfsinformatie =

Interesse in deze occasion? Bel of Whatsapp dan naar 0646875355, Informeer naar de beschikbaarheid van de auto voor een eventuele proefrit!. Onze occasions worden geleverd met APK mits vermeld in advertentie. U bent van harte welkom, onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en typfouten.

Wij kopen ook auto's in! Benieuwd wat u auto waard is? Bel ons vrijblijvend om een afspraak te maken.

Let op: omdat we vaak onderweg zijn vóór nieuwe aanvoer, zijn we uitsluitend op afspraak geopend! Ook in de avonden of op zondag!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie