Bouwjaar | 10-10-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.264 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 4.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-10-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.264 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Prinsenland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoofdweg 352B |
Postcode | 2908 LC |
Plaats | Capelle aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18239593 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfprinsenland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 173 x 145 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.096 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.711 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 595 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 82 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 2,9 l/100km (1 op 34,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal
Ook anno nu blijven Franse auto's altijd hun elegantie en romantiek houden. Maar vergis u niet: qua techniek en prestaties is deze Drive for change van wereldniveau. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.
Naast de routeinformatie van het navigatiesysteem kunt u muziek via het audiosysteem ook online beluisteren via bluetooth. Natuurlijk is deze Renault Clio Estate voorzien van cruise control. In deze auto kiest u zelf uw ideale temperatuur dankzij de airconditioning. De Renault is standaard voorzien van: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en verstelbaar stuur.
In de Renault Clio Estate heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Die hill hold control: ja, die had u wel willen hebben bij het afrijden. Want zo stelt een hellingproef echt niks meer voor. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang. De Brake Assist zorgt dat u dan maximaal in de ankers gaat.
We kunnen u wel duizend dingen over deze auto vertellen, maar het is beter als u hem zelf komt bekijken en ervaren. Neemt u snel contact met ons op?
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen alleen de tennaamstelling kosten van €20,- om het voertuig op uw naam te zetten. Verder rekenen wij geen afleverkosten.
Interesse in deze auto? Dan bent u van harte welkom voor een bezichtiging en eventueel een vrijblijvend proefrit.
Wij zijn uitsluitend op afspraak geopend, graag van te voren bellen of mailen om teleurstelling te voorkomen.
NATIONALE AUTO PAS
De Nationale Auto Pas garandeert de kilometerstand van deze auto. U ziet dit aan het NAP-logo onder de kilometerstand.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf, bij ons kunt u terecht voor een nette en betrouwbare auto. Inruil van uw auto is bij ons mogelijk, echter wel tegen handels prijzen. Wij kunnen uw huidige auto vrijwaren bij inruil en uw nieuwe auto direct tenaams
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.