Renault Clio Estate 1.2 TCE Corporate Sport Airco, Isofix, Trekhaak, Stuurbekrachtiging

€ 2.944,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-05-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 144.310 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Clio Estate 1.2 TCE Corporate Sport Airco, Isofix, Trekhaak, Stuurbekrachtiging


€ 2.944,-

Algemeen

Bouwjaar 29-05-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 144.310 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Grootauto-Van Es B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Amersfoortsestraat 15a
Postcode 3769 AD
Plaats Soesterberg
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)346 - 350888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.grootauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2008

Technische informatie
Koppel: 145 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 184 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 172 x 152 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.095 kg
Laadvermogen: 513 kg
GVW: 1.608 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
Aantal eigenaren: 5

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Inruil auto mogelijk.

Wij beschikken altijd over meer dan 400 occasions.
Bekijk onze volledige voorraad op www.grootauto.nl.

Autobedrijf De Groot BV
Amersfoortsestraat 15a
3769 AD Soesterberg
Tel. 0346-350888

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie