Bouwjaar | 24-03-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.040 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-03-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.040 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Terpstra |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hemmen 17 |
Postcode | 9206 AG |
Plaats | Drachten |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 524811 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageterpstra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2010 - feb. 2013
Technische informatie
Koppel: 107 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 16,6 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 173 x 145 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.005 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket A: Voor €349.50.- Extra kan deze auto worden voorzien van een nieuwe APK, Vakgarage Kleine beurt en is het inclusief overschrijven en eventueel vrijwaren van de inruilauto! (Garanties en overige afleverpakketten in overleg)
Distributieset is vervangen bij 153.000 KM!
Zo compact als hij is, biedt de Renault Clio Estate een enorme hoop ruimte voor u, uw gezin en uw bagage. Dit exemplaar heeft 185040 kilometer gelopen en is van het bouwjaar 2014. Deze Renault is voorzien van een pittige benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 15 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Mag de muziek wat zachter? U past het volume probleemloos aan met de audiobediening op het stuur. U bedient de cruise control eenvoudig zonder uw handen van het stuur te halen. En natuurlijk is er ook gedacht aan airconditioning. Met lederen stuur en versnellingspook, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze Renault helemaal compleet.
Even bellen voor een afspraak en deze Renault staat voor u klaar!
= Bedrijfsinformatie =
Heeft deze occasion uw interesse gewekt? vraag naar de mogelijkheden om deze auto te komen bekijken! (0512-524811)
Buiten openingstijden zijn wij telefonisch bereikbaar op 06 53 20 95 76
Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Controleer goed wat voor u van belang is!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.