Renault Clio Estate 0.9 TCe Limited Clima | Cruise | Navi | Tel | Nwe ketting

€ 6.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-05-2016
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 175.663 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Clio Estate 0.9 TCe Limited Clima | Cruise | Navi | Tel | Nwe ketting


€ 6.750,-

Algemeen

Bouwjaar 18-05-2016
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 175.663 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Breider Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Maalstoel 1
Postcode 7773 NN
Plaats Hardenberg
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15429461 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.breider-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2016

Technische informatie
Koppel: 135 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 182 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 173 x 148 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.064 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.629 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 580 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Zo compleet vind je ze maar zelden, deze Clio TCe is werkelijk voorzien van alle mogelijke luxe!
Aan deze auto is de ontwikkeling van de afgelopen jaren zeer goed te zien, het formaat is gelijk aan de Megane van de vorige generatie en de uitrusting zet zelfs een gemiddelde Mercedes het schaamrood op de kaken..
Al met al een hele serieuze auto in het compacte segment...

En niet alleen met de uitrusting weet deze Renault indruk te maken, maar ook de rijeigenschappen zijn indrukwekkend te noemen.
Oke, de 90 pk sterke benzinemotor geeft natuurlijk direct het gevoel van comfort en luxe maar ook het onderstel van deze Clio gooit hoge ogen..
De auto is stabiel sportief te rijden zonder in te leveren op comfort... misschien is hier wel de franse invloed merkbaar?..
En dat allemaal tegen een indrukwekkend laag verbruik van 1:18!! Indrukwekkende cijfers voor dit segment.

Zoals gezegd is deze Clio Limited uitvoering voorzien van alle luxe, het klimaat wordt geregeld voor een aanwezige climate control ( volautomatische airconditioning ), de radio CD speler is te bedienen vanaf het stuurwiel waar ook de Cruise Control gemakkelijk vandaan is in te stellen.
Het Full colour navigatiesysteem is voorzien van de gegevens van West Europa en ook de bluetooth telefoonverbinding is via dit kleurenscherm eenvoudig te regelen.
De bi-colour delen geven de auto een sportieve uitstraling, zeker met de mooie lichtmetalen velgen!
Al met al opties welke je niet direct in dit segment verwacht aan te treffen..

Dat er een liefhebber in deze auto heeft gereden is wel direct zichtbaar!
Een rondje om de auto laat zien dat deze Renault, naast de normale gebruikssporen, echt in super nette staat verkeerd!
De APK is geldig tot 03-2025 en de volgende onderhoudsbeurt hoeft pas te worden uitgevoerd bij 179.000 km.
Vanzelfsprekend zal deze worden uitgevoerd voor de aflevering van de auto
auto staat rondom op zeer goede banden van een A-merk, technisch en optische verkeerd deze Clio dus in topconditie!

Mocht u vragen hebben over deze Renault, of over de mogelij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie