Bouwjaar | 31-03-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.493 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.493 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jesse de Koning Auto`s |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenkade 5en 6 |
Postcode | 2984 AA |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42107601 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jessedekoningautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 173 x 145 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.030 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.640 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 565 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Renault clio Estate 0.9 TCe Dynamique,bj.2014, kleur: rood !! In zeer goede staat van onderhoud !! Keurig netjes van binnen en van buiten !! Voorzien van o.a.stuurbekrachtiging,centrale deurvergrendeling,afstand alarm met startonderbreker,4x elektrische ramen/spiegels,dubbele airbag/sidebag,cruise control,boordcomputer,stereo met cd speler/aux/bellen/scherm/navigatie/achteruitrijcamera,midden armsteun,hoofdsteunen achter,stoelverwarming,parkeersensoren,dakrail,sportvelgen,bumpers/spiegels in carrosseriekleur,climate control,2 nieuwe banden voor en 1 splinternieuwe start/stop accu,etc..etc..etc...
Zeer net interieur/exterieur !!
Rijdt perfect !!
APK gekeurd tot 04/2025 !!
2 Splinternieuwe banden voor !!
Splinternieuwe start/stop accu !!
NAP uitdraai met 199493 km. !!
Navigatie !!
Climate Control !!
I N R U I L I S M O G E L I J K !!
= Bedrijfsinformatie =
OM MISVERSTANDEN TE VOORKOMEN VERZOEKEN WIJ U OM TE BELLEN BIJ VERTREK.
DIT KAN OP : 06 15045606 EN 06 42107601
WILT U ALLEEN UW AUTO VERKOPEN ? DAN KAN DAT NATUURLIJK OOK !!
KIJK DAN EENS OP WWW.AUTOINKOOPRIDDERKERK.NL
TOT ZIENS BIJ JESSE DE KONING AUTO`S
HAVENKADE 5 EN 6
2984 AA RIDDERKERK
0642107601 EN 0615045606
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.