Renault Clio E-Tech Hybrid 140pk Initiale Paris Camera | Climate | Navi | Parksens. v+a

€ 24.590,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-06-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 22.866 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Renault Clio E-Tech Hybrid 140pk Initiale Paris Camera | Climate | Navi | Parksens. v+a


€ 24.590,-

Algemeen

Bouwjaar 07-06-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 22.866 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stam Bussum
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Prinses Beatrixplantsoen 42
Postcode 1402 TS
Plaats Bussum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 6926169 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2020 - sep. 2021

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 103 kW (140 PK)
Vermogen elektromotor(en): 51 kW (69 PK)
Vermogen brandstofmotor: 103 kW (140 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 39 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 186 km/u
Accu: 1 kWh
Accu snelladen: nee

Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 173 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.241 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 1.758 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Al onze prijzen zijn inclusief 12 maanden BOVAG garantie en een geldige APK.
Voor € 595,- koopt u het Stam All-In pakket met daarin: Onderhoud volgens schema, nieuwe APK keuring, technisch klaarmaken, volle tank brandstof/volle batterij, nieuwe mattenset en het napoetsen van de auto.

Het is een mooie auto, deze Renault Clio uit 2022, hij heeft 22866 kilometer gelopen. Deze hybride Renault Clio gaat slim om met energie. Door rijden en remmen wordt de accu van de elektromotor opgeladen, die de brandstofmotor en handje helpt of zelfs de aandrijving overneemt. Het met leer beklede interieur is comfortabel en stijlvol. Er is een rijke uitrusting aanwezig in deze auto, waar onder meer ook stoelverwarming bij hoort. Geen gekleum meer in de koude dagen. Het verwarmd stuurwiel voelt als een weldaad na het ijskrabben. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, zwarte hemelbekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Alles vrij achter? De achteruitrijcamera laat het meteen zien. Dankzij Connected Services houdt u de auto nog gemakkelijker in topconditie. Elke dag. Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen navigatiesysteem vertelt u alles! Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Switchen van radiozender of het geluid dempen - het gaat gemakkelijk en veilig dankzij de audiobediening op het stuur. De uitrusting van deze auto is met draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel behoorlijk compleet.

Geavanceerde systemen kunnen tijdens de rit bepaalde taken van u overnemen. Zo kijken er als het ware steeds extra ogen met u mee, zodat u tijdig kunt reageren op noodsituaties. Tijdens de rit hebt u altijd een b

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie