Bouwjaar | 01-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 244.344 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 244.344 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Veban Motorsport |
Contactpersoon | Henk Albronda |
Adres | Meerval 34 |
Postcode | 4941 SK |
Plaats | Raamsdonkveer |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 0062090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vebanmotorsport.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 225 km/u
Ledig gewicht: 1.180 kg
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Nu beschikbaar bij Veban Motorsport, jouw specialist in Renault Sport en Alpine:
Een zeldzame Ange & Demon (nr. 201/666) in de prachtige matte kleur: Stealth Grey
Deze unieke lak was slechts leverbaar op de Ange & Demon uitvoering van de clio 3 rs, en is daarom uiterst zeldzaam. Deze specifieke is eerste eigenaar, en heeft zijn hele leven onderhoud gehad bij dezelfde Renault dealer. de motor is bij 120K km vervangen voor een nieuw krat exemplaar. de Recaro's zijn onlangs gedemonteerd en gewisseld voor 2 normale lederen ange et demon stoelen.
Naast de ontzettende gave lak is de auto ook voorzien van andere zeldzame opties, zo kwam deze Ange & Demon standaard met het CUP pakket, Lederen normale stoelen, Radiosat 3D Sound by Arkamys (Bluetooth), 17 inch AX-L velgen, RS Monitor, Projector koplampen met bochtverlichting, Cruise control en nog vele andere extra's.
Recent zijn de volgende dingen gebeurt:
grote beurt
2 nieuwe aandrijfassen
revisie versnellingsbak
nieuwe koppeling + druklager
2 voorschokbrekers met veren en topmounts
vervangende radiateur + airco condensor
De auto heeft een Belgisch kenteken
Kortom, een unieke kans om een zeldzame Clio te bemachtigen
Wij hebben meerdere Clio 3 RS-en te koop, kijk daarvoor ook bij onze andere advertenties of kom langs.
Voor meer vragen, aarzel niet ons te contacteren!
U kunt ons telefonisch bereiken op: 0651540301 of via onze website.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.