Renault Clio 1.6 Turbo R.S.

€ 16.240,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-02-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 98.180 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.618 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Algemeen

Bouwjaar 19-02-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 98.180 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.618 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autosfeer & Co. B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Peelbaan 10
Postcode 5121 DB
Plaats Rijen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41773227 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 235 km/u
Ledig gewicht: 1.179 kg
Wielbasis: 259 cm

Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Renault Clio, 1.6 Turbo R.S. 200 PK|STOELVERWARMING|AUTOMAAT|NAVI|LMV|CRUISE|RS STAND| KEYLESS| En nog veel meer...

De Renault Clio 1.6 RS uit 2018 is een opvallende en sportieve compacte auto die de perfecte combinatie biedt van stijl, prestaties en dagelijkse bruikbaarheid. Met zijn krachtige 1.6-liter turbomotor levert de Clio RS indrukwekkende prestaties, waardoor het een plezierige auto is om in te rijden.

Het exterieurontwerp van de Clio 1.6 RS is dynamisch en expressief, met scherpe lijnen en opvallende details die de sportieve aard van de auto benadrukken. De lage en brede bouw draagt bij aan de wendbaarheid en stabiliteit, terwijl de opvallende lichtmetalen velgen en de kenmerkende RS-badge de sportieve uitstraling completeren.

Binnenin biedt de Clio RS een comfortabele en doordachte interieurruimte met sportieve accenten. De hoogwaardige materialen en afwerking creëren een aangename omgeving voor de bestuurder en passagiers. De sportstoelen bieden uitstekende zijdelingse ondersteuning, wat vooral merkbaar is bij bochtenwerk en dynamisch rijden.

Wat betreft technologische functies is de Clio 1.6 RS goed uitgerust, met moderne infotainmentopties, connectiviteitsmogelijkheden en geavanceerde veiligheidsvoorzieningen. Het multifunctionele stuurwiel en het overzichtelijke dashboard dragen bij aan een intuïtieve bediening van de voertuigfuncties.

Of je nu op zoek bent naar een opwindende rit op bochtige wegen of een comfortabele stadsauto met een sportieve uitstraling, de Renault Clio 1.6 RS uit 2018 biedt een evenwichtige mix van prestaties en dagelijkse bruikbaarheid voor autoliefhebbers.


Met het ervaren specialisme van Autosfeer & Co. willen wij onze klanten volledig ontzorgen van de aankoop, de verkoop of aanvraag van het desbetreffende voertuig.

Hoewel alle gegevens zo uitgebreid en optimaal mogelijk staan omschreven, is Autosfeer & Co. niet aansprakelijk voor de niet benoemde gegevens. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt.

Ons advies is om de benoemde gegevens en specificaties van het desbetreffende voertuig altijd even te controleren. Bij enige twijfel kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen om de gegevens en specificaties te bespreken.

Alle bezichtigingen en/of proefritten gaan uitsluitend op afspraak. Wij raden u daarom aan altijd even contact op te nemen met ons voordat u in de auto

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie