Bouwjaar | 02-03-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 34.446 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
€ 23.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-03-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 34.446 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CARRION |
Contactpersoon | Dhr. Hoppenbouwers |
Adres | Houtduifstraat 30 |
Postcode | 4901 BR |
Plaats | Oosterhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)162 - 694191 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 51010354 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocarrion.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/35 R19
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 143 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.179 kg
Laadvermogen: 531 kg
GVW: 1.710 kg
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Zo gaat u hem nergens vinden!! Nederlands geleverd en dus NAP !!! Afkomstig van de 2de eigenaar en werkzaam bij Renault zelf, dus keurig netjes Dealer Onderhouden en dus eigenlijk pas net ingereden, gaaf toch !? Precies zoals ieder hem zoekt, met zijn kilometers onderscheidt zich natuurlijk, maar ook aan opties geen gebrek. Bekijkt u maar eens onze vele foto's en daarna zien we u graag bij ons in de showroom. De koffie staat voor u klaar.
Wij adverteren precies zoals ieder mag verwachten met kentekens en kilometerstanden in het dashboard gefotografeerd. Ook onderhoudsboekjes open, duidelijke en het maximaal aantal foto's van de binnen- en buitenkant, zodat u duidelijk kunt zien welke opties de auto heeft en andere spec's die het vernoemen waard zijn. Bekijk onze site voor meerdere foto's, want op bijvoorbeeld Marktplaats kunnen namelijk maar maximaal 24 foto's geplaatst worden, op onze site is er geen maximum.
Voorkom teleurstellingen en bel voordat u wilt komen. Indien we het voertuig nog in voorraad hebben, dan houden wij gedurende uw reistijd de auto voor u gereserveerd.
Inruilvoorstellen "via mail" of nog beter, via APP 06-510 10 354 dienen zo compleet mogelijk aangeleverd te worden. Hiermee bedoelen wij de inkoop site zo compleet mogelijk in te vullen. Let op! Ook de door u gewenste inruilprijs vermelden, daarna kunnen we uw voorstel pas in behandeling nemen.
Voor de vrijwaring van uw auto hebben wij deel II van het papieren kentekenbewijs nodig. Of van voertuigen die na 2014 tenaamgesteld zijn: de 9-cijferige tenaamstellingcode en het kentekenpasje. Met deze documenten kunnen wij de auto vrijwaren en dus overschrijven.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.