Bouwjaar | 08-01-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.960 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.960 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Marco Schuyt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Mossel 4 |
Postcode | 1723 HZ |
Plaats | Noord-Scharwoude |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)226 - 453558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.marcoschuyt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (3-drs)
Modelreeks: apr. 1998 - dec. 1999
Technische informatie
Koppel: 131 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 377 x 164 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 940 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 520 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Wendbaar in de stad en soepel op de snelweg. Dat is deze fraai uitgevoerde Renault Clio. Overtuigende prestaties en lekker economisch in gebruik. Met zijn pittige benzinemotor stuurt u deze auto gemakkelijk en vlot door het verkeer. In deze auto profiteert u onder andere ook van: warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. En deze auto heeft ook buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en toerenteller als standaard uitrusting.
Tevens wordt deze auto geleverd met het tellerrapport van Nationale Autopas. Meer weten? Neem nu contact met ons op voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Al onze auto's staan geadverteerd voor meeneemprijzen, en worden afgeleverd met APK.
Inruil auto, boot, motor, brommer enz... mogelijk
Altijd 50 occasions op voorraad!
Wij zijn inmiddels al meer dan 20 jaar een begrip in tweedehands en nieuwe auto's!
Tevens doen wij onderhoud en reparaties.
Garage Marco Schuyt
De mossel 4
1723 HZ Noord-Scharwoude
0226-453558 - 06-25181812
Aan de getoonde informatie op deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.