Renault Clio 1.5dci AIRCOAPKZUINIG

€ 3.399,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-11-2013
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 330.000 km
Deuren 4
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Clio 1.5dci AIRCOAPKZUINIG


€ 3.399,-

Algemeen

Bouwjaar 15-11-2013
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 330.000 km
Deuren 4
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Car Store Brabant
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Orthen 208
Postcode 5231 XV
Plaats 's-Hertogenbosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15552228 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carstorebrabant.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2013

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.096 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 595 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4267 x 1732 x 1445 cm
Wielbasis: 259 cm

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 83 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Nette auto, rijdt en schakelt na behoren zonder enige mankement(en).

Wij adverteren met een all-in meeneem prijs, dus er komen geen kosten meer bij.

Graag alleen bellen in verband met drukte kunnen wij niet altijd op e-mails/berichten reageren !

Voertuig wordt geleverd met een controle beurt. DUS KOMEN GEEN KOSTEN MEER BIJ !

NAP voor de kilometerstand is aanwezig. NAP klopt ! Vraag onze verkopers naar de NAP bewijs.

LET OP ! ! Bel altijd van te voren om teleurstellingen te voorkomen !

OPENINGSTIJDEN
Maandag tot Vrijdag 10:00/17:00
Zaterdag 10:00/14:00
Zondag gesloten !

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie