Bouwjaar | 20-10-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 227.614 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-10-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 227.614 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Descendre Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stoomstraat 11 |
Postcode | 8263 AT |
Plaats | Kampen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3322520 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.descendreautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2011 - dec. 2012
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 172 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.074 kg
Laadvermogen: 591 kg
GVW: 1.665 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 94 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal
Garantie
Garantie: 6 maanden
Garantie: €350,- informeer bij aankoop
Franse auto's zijn gemaakt om te genieten. Met de zuinige dieselmotor haalt u veel kilometers uit een volle tank. Tot de uitrusting behoren ook getint glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Audiosysteem en navigatiesysteem zijn gecombineerd. Zo wordt zelfs gesproken route-informatie een luisterervaring! En dankzij bluetooth klinkt uw favoriete playlist geweldig. Natuurlijk is deze Renault Clio voorzien van cruise control. In de zomer zit u ontspannen achter het stuur dankzij de ingebouwde airconditioning. De uitrusting van deze Renault is met lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer behoorlijk compleet.
Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Nieuwsgierig geworden? Kom deze auto dan snel bij ons bekijken.
= Bedrijfsinformatie =
Descendre auto's is een autobedrijf gevestigd sinds 1975 te kampen,
Uw auto inruilen is mogelijk, graag een paar foto's op de mail of via whatsapp 0653197579.
autoplusgarantie via garantiepartner 6 maanden voor 350 euro
S AVONDS GEOPEND OP AFSPRAAK !
whatsapp H. Descendre 0653197579, G. Descendre 0651328824
email info@gdescendre.nl
u bent van harte welkom aan de stoomstraat 11 8263AT te kampen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.