Bouwjaar | 21-06-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.100 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
€ 2.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-06-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.100 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming J. Semler |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kasteeldreef 23 |
Postcode | 5151 RR |
Plaats | Drunen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55474811 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 183 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 171 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.120 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.635 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
o Perfect onderhouden Clio.
o APK geldig tot 05-09-2025.
o Rijdt en schakelt goed !
= Bedrijfsinformatie =
Beste klant u moet begrijpen als u komt om te oriënteren dat we niet altijd een proefrit kunnen beloven.
Graag bellen voor info liever dan whatsappen.
UITSLUITEND EN ALLEEN OP AFSPRAAK AANWEZIG EN GEOPEND!!!
Wilt u komen graag ruim van te voor aangeven dat u wilt komen, dan staat u niet voor een gesloten deur.
ALTIJD BELLEN. Auto's kunnen helaas niet vast gehouden worden!!
Tel: 0655474811
oo Inruil is UITSLUITEND OP locatie. oo
Eventueel een video of extra foto's mogelijk van de desbetreffende auto.
Omdat ik niet altijd aanwezig ben en om teleurstellingen te voorkomen adviseer ik u om te BELLEN voor uw komst. 0655474811
De aangegeven prijs is een VASTE meeneemprijs.
o Inruil op handelsbasis!!!!
ooo BEL ALTIJD voor u vertrekt !! ooo
Graag Tot Ziens bij J Semler Auto's in Drunen
Openingstijden:
Maandag 10.00 tot 17.00
Dinsdag 10.00 tot 17.00
Woensdag 10.00 tot 17.00
Donderdag 10.00 tot 17.00
Vrijdag 10.00 tot 17.00
Zaterdag 11.00 tot 16.00
Zondag : GESLOTEN
Tel: 0655474811
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.