Bouwjaar | 03-12-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.145 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-12-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.145 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carsforlife |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Voor de blanken 4C |
Postcode | 7963 RP |
Plaats | Ruinen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20411986 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carsforlife.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R15
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 377 x 164 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 975 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.545 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Rijd en schakelt perfect zoals het hoort
Airco wordt goed koud
Zeer goed onderhouden met onderhoudsboekjes.
(PROEFRIT OP LOCATIE)
= Bedrijfsinformatie =
Alle auto's in onze voorraad worden meer dan 50km bereden om na te gaan dat ze goed zijn
Inruil??
Verdiep je vooraf in de inruilwaarde van je auto, in plaats van de verkoopwaarde. Heb je bij ons een mooie auto gezien? Vraag ons dan eerst om een inschatting van de inruilwaarde te geven. Je kunt ook de koerslijst van de ANWB of de Finnik-app gebruiken om een richtlijn te krijgen.
Let op: de inruilwaarde kan ook tussen verschillende autobedrijven flink verschillen. Een bedrijf gespecialiseerd in elektrische auto's of die gekoppeld zijn aan de bovag zullen waarschijnlijk een lager bod doen op je auto.
(Wij heten u van harte welkom bij CARSFORLIFE. in Ruinen Nederland)
CARSFORLIFE OFTEWEL AUTO'S VOOR HET LEVEN.
( ( PROEFRIT IS ALTIJD MOGELIJK ) )
Voor een goede en betrouwbare auto bent u bij ons aan het juiste adres
( ( GEEN AFLEVERINGSKOSTEN ) )
Deze kosten zitten al verwerkt in de prijs van de auto.
Wij houden ons bezig met INKOOP & VERKOOP van gebruikte occasions.
Wij staan bekend om onze snelle en vooral goede service. Daar draait het om bij CARSFORLIFE.
De langdurige relatie aangaan met de klant,
we weten dat we op die manier.
De meeste waarde kunnen leveren.
Wij vinden het fijn om elkaar te kennen, zodat we kunnen inspelen op wat u belangrijk vind.
Vertrouwen hebben in een occasion dat is een must.
Uiteraard zijn we aangesloten bij de RDW, VWE en
Nationale Autopas (NAP). Nederland.
Door middel van de Autopas kunnen wij u dus
een kloppende kilometerstand garanderen.
Tevens kopen wij alle merken auto's in.
20+jaar ervaring door onze grote netwerk in de autobranche kunnen wij auto's leveren voor scherpe prijzen!
I.V.M DRUKTE ZIJN WIJ ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND
De p
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.