Bouwjaar | 13-08-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 266.686 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-08-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 266.686 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | H.J. Cartrading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hazenberg 18C |
Postcode | 6971 LC |
Plaats | Brummen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50801020 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hj-cartrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R15
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 377 x 164 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 975 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.545 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Inruil is mogelijk van Auto Motor Scooter etc.
ZIE OOK : Bekijk alle advertenties van adverteerder,
Voor meerdere Inruilkoopjes kijk tevens op : WWW.HJ-CARTRADING.NL
Tevens Auto Motor Scooter te koop gevraagd. (Geen apk, hoge km. en schade geen bezwaar)
Wij zijn een universeel autobedrijf, officieel aangesloten bij de RDW en VWE, dat bevoegd is tot het voeren van een handelsvoorraad en het vrijwaren van voertuigen.
Bij ons vindt U een gevarieerd aanbod van betaalbare auto's, motoren, bromfietsen en scooters tegen scherpe prijzen.
Wij zijn gevestigd:
Hazenberg 18c
6971 LC Brummen
Mobiel: 06-50801020
of stuur een mail naar henkie_jan@hotmail.com
Graag even bellen voor dat U ons bezoekt, om te voorkomen dat U voor een dichte deur staat.
Met vriendelijke groeten,
HENK en CAROLIEN
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten en zijn daarom onder voorbehoud. Vertrouw dus niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.