Renault Clio 1.4-16V Expression - E APK - Elek ramen

€ 999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-01-2002
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 220.159 km
Deuren 3
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Renault Clio 1.4-16V Expression - E APK - Elek ramen


€ 999,-

Algemeen

Bouwjaar 31-01-2002
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 220.159 km
Deuren 3
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Sneek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oude Oppenhuizerweg 50
Postcode 8606 JC
Plaats Sneek
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41657233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrum-sneek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 377 x 164 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.525 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 525 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donkerblauw
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Goed rijdende auto die we leveren met een nieuwe APK.
Heeft u interesse of vragen over deze auto?
Dan kunt u ons bereiken op: 0641657233
Wij zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 21.00
En op zaterdag van 09.00 tot 16.00

Mvg,

M. Batstra


Er komen geen afleveringskosten bij.
Het is altijd mogelijk om uw huidige auto in te ruilen.
Voor de verkoop van uw auto bent u bij ons altijd welkom!
Voordat u onze kant op rijdt is het misschien handig om eerst te bellen over de beschikbaarheid van de auto, om teleurstelling te voorkomen!

U kunt ons vinden op ons adres:
Autocentrum Sneek
Oude Oppenhuizerweg 50, 8606JC, Sneek.

Onze advertenties zijn zorgvuldig samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.

We hebben regelmatig nieuwe auto's in de voorraad, dus wees scherp!

Wij zijn geopend:
Maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 18:00
Zaterdags zijn we geopend van 9:00 uur tot 16:00 uur

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie