Bouwjaar | 31-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.159 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
€ 999,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.159 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Sneek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Oppenhuizerweg 50 |
Postcode | 8606 JC |
Plaats | Sneek |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41657233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrum-sneek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 377 x 164 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.525 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 525 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkerblauw
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Goed rijdende auto die we leveren met een nieuwe APK.
Heeft u interesse of vragen over deze auto?
Dan kunt u ons bereiken op: 0641657233
Wij zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 21.00
En op zaterdag van 09.00 tot 16.00
Mvg,
M. Batstra
Er komen geen afleveringskosten bij.
Het is altijd mogelijk om uw huidige auto in te ruilen.
Voor de verkoop van uw auto bent u bij ons altijd welkom!
Voordat u onze kant op rijdt is het misschien handig om eerst te bellen over de beschikbaarheid van de auto, om teleurstelling te voorkomen!
U kunt ons vinden op ons adres:
Autocentrum Sneek
Oude Oppenhuizerweg 50, 8606JC, Sneek.
Onze advertenties zijn zorgvuldig samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
We hebben regelmatig nieuwe auto's in de voorraad, dus wees scherp!
Wij zijn geopend:
Maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 18:00
Zaterdags zijn we geopend van 9:00 uur tot 16:00 uur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.