Bouwjaar | 31-05-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.200 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.200 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cees Jansen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veldzichtweg 14 |
Postcode | 3851 SH |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 493865 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ceesjansenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2005 - jul. 2006
Technische informatie
Koppel: 127 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 183 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 172 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.120 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.635 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
NETTE GOED ONDERHOUDEN AUTO.
DISTRIBUTIERIEM VERVANGEN BIJ 184.165 KM 04-05-2021.
SERVICEBOEKJE, NAP EN 2 SLEUTELS AANWEZIG.
Inclusief APK.
Alle technologie in de Renault Clio is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Relaxt rijden? Dan zijn de comfortstoelen een regelrechte extra. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en bumpers in carrosseriekleur.
Allicht is er in deze auto ook airconditioning. Extra opties op deze auto zijn: buitentemperatuurmeter, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, toerenteller en bagage afdekhoes.
Met het bijgeleverde tellerrapport van Nationale Autopas weet u dat de kilometerstand van deze auto zuiver is. Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
= Bedrijfsinformatie =
Al onze occasions worden afgeleverd met recente APK. Wij hanteren geen afleveringskosten. Onze advertenties worden met de grootst mogelijke zorg en aandacht geplaatst, echter zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele onjuistheden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.