Bouwjaar | 07-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.534 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.534 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | YHCars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Constructieweg 10 |
Postcode | 3641 SB |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41425347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.yhcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R16
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 171 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
De Renault Clio uit 2010 heeft een 1.2 benzine motor en hij is handgeschakeld met 5 versnellingen. Het is een erg mooie auto voor de leeftijd, zowel van binnen als van buiten. Verder rijdt en schakelt de Renault Clio ook uitstekend.
- Hij heeft een nieuwe apk, geldig tot en met 26-6-2025
- De boekjes zijn aanwezig
- 2 sleutels.
- Kilometerstand NAP
Inruil is mogelijk, neem hiervoor contact op zodat dit besproken kan worden. Een proefrit maken? Maak dan een afspraak, zodat wij de auto voor u klaar kunnen zetten. Bij verdere vragen of interesse kunt u altijd contact opnemen, de contactgegevens staan onderaan de advertentie.
We zijn een RDW erkend bedrijf met een vergunning voor export van auto's/brommers/busjes. Wilt u het geëxporteerde voertuig verrijden? Dan is export met een tijdelijke verzekering van 14 dagen mogelijk.
Openingstijden:
- maandag 10:00 - 18:00
- Dinsdag 10:00 - 18:00
- Woensdag 10:00 - 18:00
- Donderdag 10:00 - 18:00
- Vrijdag 10:00 - 18:00
- Zaterdag 10:00 - 17:00
- Zondag (bij uitzondering op afspraak)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.