Bouwjaar | 28-02-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.829 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
€ 9.400,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.829 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Verharen & Wijnen B.V. |
Contactpersoon | A. Verharen |
Adres | de Slof 3 |
Postcode | 5107 RH |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)162 - 313854 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.verharen-wijnen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2011 - mrt. 2012
Technische informatie
Koppel: 105 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 173 x 145 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.034 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.564 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 565 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Renault wil zich blijvend onderscheiden als koploper in techniek en ontwerp. En dat dan op z'n Frans, natuurlijk. Ook al zeggen ze het in het Engels: 'Drive for change'. Zijn compacte motor geeft deze Renault uitstekende prestaties, maar zorgt voor een bescheiden brandstofverbruik. Ook is de auto voorzien van: 16 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het navigatiesysteem is met het audiosysteem gecombineerd. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Renault zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Op een rustige weg komt de cruise control helemaal tot z'n recht. Met lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.
Een proefrit levert het overtuigende bewijs. Bel nu!
= Bedrijfsinformatie =
Wij adverteren onze auto's voor een zeer scherpe internetprijs. Inruil, (BOVAG)garantie en financiering is mogelijk. Kijk voor de inhoud van onze SERVICE-PAKKETTEN op onze website. Buiten onze openingstijden is het op afspraak mogelijk om naar een auto te komen kijken. Voor vragen of informatie kunt u ons bereiken op (0031) (0)162-313854. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan fouten in opties & accessoireslijst door druk en/of plaatsingsfouten. Onze openingstijden zijn Ma-Vrij 08:00-18:00 Zat 09:00-15:00 uur.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.