Bouwjaar | 12-09-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.888 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
€ 1.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-09-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.888 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | M&M cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nikkelstraat 1 |
Postcode | 2984 AM |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40874723 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mmcarsridderkerk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,0 s
Topsnelheid: 158 km/u
Maten
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 855 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.420 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 475 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
De auto verkeert zowel motorisch als technisch in perfecte staat.
Ziet er zowel van binnen als buiten zeer netjes uit en is netjes onderhouden!
Kortom een zuinige auto waaraan u veel gaat besparen!
Bent u op zoek naar leuke betaalbare occasions en wilt u uw huidige auto inruilen dan bent u bij M&M Cars bij het juiste adres.
M&M Cars is een dynamisch autobedrijf waar kwaliteit en service onze reclame is! Onze kracht zit hem in flexibiliteit, klantgericht denken en het kunnen leveren van een breed assortiment occasions met alle prijsklassen.
Het voertuig ten naam stellen is bij ons direct mogelijk en indien nodig bieden wij dit ook aan huis.
U bent van harte welkom voor een bezichtiging in onze schowroom of kom langs en maak een proefrit in één van onze occasions
We zijn geopend van ma t/m za van 09:30u t/m 18:00u.
Buiten onze reguliere openingstijden om, is het ook mogelijk om een afspraak te maken proefrit/bezichtiging.
Nikkelstraat 1
2984 AM Ridderkerk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.