Bouwjaar | 31-07-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.969 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
€ 10.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-07-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.969 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Art Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stanleyweg 14 |
Postcode | 4462 GN |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 226843 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.artautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2012 - sep. 2016
Technische informatie
Koppel: 107 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 173 x 145 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.034 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.564 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 565 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Door z'n slimme design oogt deze Renault Clio een maatje kleiner dan hij in werkelijkheid aanvoelt. Voor z'n maatje S valt hij heerlijk ruim en comfortabel. Met de pittige benzinemotor en de handgeschakelde vijfversnellingsbak manoeuvreert u moeiteloos door het verkeer. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer LED-dagrijverlichting, getint glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het navigatiesysteem. Alle belangrijke audiofuncties heeft u onder handbereik met de audiobediening op het stuur. Niet te snel, niet langzaam maar precies goed: laat dat maar over aan de cruise control. Met de ingebouwde airconditioning zit u altijd ontspannen achter het stuur. Extra opties op deze auto zijn: isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen.
We kunnen u wel duizend dingen over deze auto vertellen, maar het is beter als u hem zelf komt bekijken en ervaren. Neemt u snel contact met ons op?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.