Bouwjaar | 27-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.316 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 3.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.316 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto de Jong |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Smidsdijk 12 |
Postcode | 3945 LB |
Plaats | Cothen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)343 - 552055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | 06212455727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2009
Technische informatie
Koppel: 105 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 172 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.570 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Nette Renault Clio 1.2 16V Collection. Komt van de 2e eigenaar welke de Clio vanaf 2013 tot heden gereden heeft. Netjes onderhouden, alleen was de auto aan een nieuwe distributieriem toe. Deze heb ik alvast voor u vernieuwd en tegelijkertijd ook de 'grote beurt' uitgevoerd, dus weer helemaal klaar voor de volgende ronde!! Uitgerust met een werkende Airco, 16" Lichtmetalen velgen met zeer goede Vredestein banden rondom, Cruise Control, Isofix op de achterbank en de rechter voorstoel. De Clio ziet er nog keurig uit, zowel van binnen als van buiten. Gewoon een eerlijke en heldere Clio zonder gebreken en goed voor nog vele kilometers. De prijs is EUR 3850,=. Rijklaar, dus zonder bijkomende kosten. Keertje kijken en rijden?....Bel met 06-21245527 voor een afspraak! Met vriendelijke groet, Leen de Jong.
= Bedrijfsinformatie =
Al onze prijzen zijn rijklaar-prijzen tenzij anders vermeld. Diverse onderhouds- en garantie pakketten beschikbaar. LET OP !! Smidsdijk 12, Cothen is mijn privéadres. Graag even een belletje voor de locatie van de auto van uw keuze! Informatie over de auto geven wij het liefst telefonisch, e-mails worden niet dagelijks gelezen. Dus, graag even bellen met 06-21245527 of 0343-552055. Met vriendelijke groet, Leen de Jong.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.