Renault Clio 1.2-16V Business Line Lage KM

€ 2.150,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-05-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 144.820 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Renault Clio 1.2-16V Business Line Lage KM


€ 2.150,-

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 144.820 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Sim Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres de Hil 26D
Postcode 4762 AG
Plaats Zevenbergen
Provincie
Land Nederland
Telefoon +31 (0)85 - 1306716 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.simcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 167 km/u

Maten
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Nette Renault Clio.
Nederlandse auto met originele kilometerstand.

Voor meer informatie neem gerust contact op!

= Bedrijfsinformatie =

- - - - -

* Betrouwbaar en betaalbaar!

* Wij hanteren geen afleveringskosten!

* Nieuwe APK is altijd bespreekbaar!

* U kunt bij ons uw huidige auto inruilen!

* Bekijk ook onze andere advertenties voor nog meer SCHERP GEPRIJSDE AUTO'S!

Wilt u een auto komen bezichtigen maar u heeft geen vervoer? Dat is geen probleem want Sim Cars bied ook station service. U wordt opgehaald en indien nodig afgezet op station Zevenbergen.

Openingstijden
Maandag: 09:30 - 18:00
Dinsdag: 09:30 - 18:00
Woensdag: 09:30 - 18:00
Donderdag: 09:30 - 18:00
Vrijdag: 09:30 - 18:00
Zaterdag: 09:30 - 17:00
Zondag: Gesloten

Wij zijn telefonisch bereikbaar
Maandag tot en met Vrijdag van 09:30 tot 18:00
Zaterdag van 09:30 tot 17:00

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie