Bouwjaar | 22-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.099 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.099 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Calandkade Garage |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kerketuinenweg 41-43 |
Postcode | 2544 CV |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22080801 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.facebook.com/calandkadeauto |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 377 x 164 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 905 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.470 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
graag nodigen wij u uit voor een proefrit!
Alvorens bellen als u wilt langskomen voor een auto om ongemakkelijkheden te voorkomen.
Auto op u naam zetten? Wij doen dat ter plekke voor u en GRATIS!
Welkom bij Calandkade Autodealer, wij zijn een universeel RDW erkend autobedrijf, u kunt bij ons terecht voor in-en verkoop van uw auto en alle nodige onderhoud, reparaties en nog veeel meer....
Onze diensten check list:
* Inruil van uw huidige auto is altijd mogelijk.
* Auto Vrijwaren en auto tenaamstelling 24 / 7 (op naam zetten)
* Financiering mogelijk
* Apk Keuring
* Uitlijnen
* Airco vullen
* Onderhoud en reparaties
* Schade herstellen, Richten en Spuitwerk
* Poetsen en polijsten interieur + exterieur
* Koplampen herstellen
* leder interieur herstellen & verven
* Nieuw en 2e hands banden
* Uiteraard heerlijke koffie!
Voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen of vrijblijvend langs komen.
mob Inkoop / verkoop 06-22080801
whatsapp : 06-22080801
Openingstijden:
Ma. t/m Vrij: 08-00 - 19:00
Zaterdag: 09:00 - 18:00
Zondag eventueel op afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.