Renault Clio 1.0 TCe Zen

€ 11.975,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-03-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 108.591 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Clio 1.0 TCe Zen


€ 11.975,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 108.591 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam VOF Autobedrijf van der Weide
Contactpersoon S vd Weide
Adres Meulenakker 2
Postcode 7841 EP
Plaats Sleen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 362333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvanderweide.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 180 x 144 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 538 kg
GVW: 1.603 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 580 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- basis pakket (€ 495): Vloeistoffen check, Nieuwe apk, Schoon binnen/buiten
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Basis+ pakket (€ 795): Afleverbeurt, Nieuwe apk ,12 maanden BOVAG garantie, min 1/2 tank inhoud, Schoon binnen/buiten
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- all-in pakket (€ 1.095): Grote afleverbeurt, Nieuwe apk, 12 maanden BOVAG garantie, volle tank, Schoon binnen/buiten
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Autobedrijf S. van der Weide is aangesloten bij BOVAG en Bosch Car Service. Al jaren lang een betrouwbare partne

Onze advertenties op internet worden met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Het kan echter voorkomen dat er opties of accessoires vermeld staan welke niet op de auto voorkomen. Wij adviseren u bij twijfel dit te verifiëren bij onze verkopers. U kunt dus aan deze advertentie geen rechten ontlenen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie