Bouwjaar | 15-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 31.024 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 31.024 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Pijper |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Straatweg 1a |
Postcode | 3604 BA |
Plaats | Maarssen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)346 - 571454 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdepijper.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2020 - feb. 2022
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 173 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.057 kg
Laadvermogen: 552 kg
GVW: 1.609 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 575 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Wat een gave auto: deze origineel Nederlands geleverde, van de 1ste eigenaar afkomstige, Renault Clio Intens. Dit betreft een bijzonder rijk uitgerust exemplaar, want de auto is o.a. voorzien van Cruise Control, Climate Control, Stoel- & stuurverwarming, Navigatie, Apple Carplay / Android Auto, Bluetooth voor audio & telefonie, DAB Radio, Sfeerverlichting, Regen-/lichtsensor, Elektrische ramen rondom, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Diverse veiligheidssystemen ( o.a.Laneassist en Crashindicator ), Achteruitrijcamera, Parkeersensoren rondom, Keyless entry, LM-Velgen, Full LED verlichting rondom, de Nationale Auto Pas en alle Originele boekjes inclusief het onderhoudsboekje.
= Bedrijfsinformatie =
Een inruilvoorstel ontvangen? U kunt ons altijd per WhatsApp bereiken: 0346-571454!
De verkoop is iedere donderdag- en vrijdagavond ook van 19.00 - 21.00 voor u geopend! Tevens kunt u op afspraak ook in de avonduren en op zondag bij ons terecht.
Kijk voor meer informatie ook op www.autobedrijfdepijper.nl of belt u met 0346-571454 of 06-54304831.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.