Bouwjaar | 2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.047 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
€ 12.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.047 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Brouwer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsweg 16 |
Postcode | 1785 AE |
Plaats | Den Helder |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22693908 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-brouwer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2020 - feb. 2022
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 1.057 kg
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Energielabel: B
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Renault zoekt de laatste jaren nadrukkelijk het onderscheid op wat betreft innovatie en straalt dat ook duidelijk uit met de slogan 'Drive for change'. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Deze Renault Clio is 'connected'. Belangrijke functies worden permanent gemeten en zijn uit te lezen via een speciale app, ook op afstand. Waarheen gaat de reis? Het navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! Met een druk op de knop verandert u het volume of het zenderstation met de audiobediening op het stuurwiel. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. De parkeersensoren vertellen precies hoe ver u kunt gaan. Hoe dichter op een obstakel, hoe sneller de piepjes. Deze auto is voorzien van cruise control, airconditioning, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
De intelligente veiligheidssystemen in deze auto waken continu over uw veiligheid. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Renault u om veiliger te rijden. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Deze Renault Clio blijft altijd alert. Zo wordt gebruik gemaakt van forward collision warning. Bij het mogelijke risico op een aanrijding met een voertuig voor u, slaat het systeem alarm. Met voorzieningen als hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.
Indien u interesse heeft in deze auto, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.