Renault Clio 1.0 TCe 90 GPF evolution - Demo / Pack Look 16'' / Achteruitrijcamera

€ 20.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-05-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.000 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Renault Clio 1.0 TCe 90 GPF evolution - Demo / Pack Look 16'' / Achteruitrijcamera


€ 20.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.000 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Rotterdam
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Slinge 244
Postcode 3085 EX
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 4800111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2023 - 2024

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 173 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.078 kg
Laadvermogen: 502 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 585 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

'Drive for change'. De kreet is Engels, maar voor de rest is deze Renault 100 procent Frans. En dat betekent: innovatieve techniek, klaar voor de toekomst en fraai vormgegeven. Deze auto is bijna nieuw, ondanks dat hij uit 2024 komt; hij heeft slechts 10 kilometer afgelegd. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer LED koplampen, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.

U wordt geïntroduceerd tot de digitale wereld van mobiliteit waarop alles wat u wenst wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. Oliepeil, bandenspanning, sloten en andere functies zijn via een speciale app overal te checken dankzij Connected Services. Via de schakelmogelijkheden op het stuur is de audiobediening veilig en eenvoudig. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Parkeerplekken worden er niet ruimer op. Maar met de aanwezige parkeersensoren krijgt u deze Renault Clio zonder problemen op z'n plaats. Deze auto is voorzien van regensensor, cruise control, airconditioning, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Deze Renault Clio is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. Onbedoeld bumperkleven is er niet bij, dankzij de forward collision warning. Die waarschuwt direct als een botsrisico met uw voorligger dreigt. U bent mede dankzij hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

De kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie