Renault Clio 1.0 TCe 90 GPF Esprit Alpine - Pack Winter / Pack city Premium

€ 26.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-05-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Renault Clio 1.0 TCe 90 GPF Esprit Alpine - Pack Winter / Pack city Premium


€ 26.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Hellevoetsluis
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres de Sprong 2
Postcode 3224 HC
Plaats Hellevoetsluis
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)181 - 320555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2023 - 2024

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 173 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.091 kg
Laadvermogen: 514 kg
GVW: 1.605 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 595 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Een stationwagen heeft de naam, de hatchback de ruimte. En helemaal naar keuze. Met de achterbank neer is het helemaal een laadvloer! Op de teller van deze auto staat slechts 10 kilometer. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. In het interieur domineren de sportstoelen, die er niet alleen stijlvol uitzien, maar die u ook optimaal ondersteunen tijdens de rit. Hoe koud het buiten ook is, het verwarmbare stuurwiel brengt uw handen en vingers snel weer op temperatuur. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Met de 360 graden camera op deze auto wordt parkeren in smalle parkeerplekken een makkie dankzij het optimale zicht dat het apparaat levert. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Dankzij Connected Services heeft u overal en altijd uw dashboard op zak. Alle belangrijke functies zijn te checken via de app. U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audiosysteem (met dab!) en het navigatiesysteem kunt u bedienen vanaf het stuur. Ook handig is de draadloze telefoonlader. Zonder snoeren en kabels uw smartphone bijtanken! Met electronic climate control, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer is deze Renault helemaal compleet.

Deze auto is voorzien van innovatieve systemen die u onderweg begeleiden en beschermen. Tijdens de rit hebt u altijd een bijrijder, want de verkeersbord-detectie leest de borden langs de weg en projecteert ze voor u op het instrumentarium. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. Forward collision warning is een automatisch waarschuwingssysteem dat direct in werking treedt bij gevaar voor een kop-staartbotsing. Met voorzieningen als dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bande

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie