Renault Clio 0.9 TCe Sport SCHERM, CRUISE, E APK, SPORTSTOELEN, GETINT GLAS, PARKEERSENSOREN, LM VELGEN, BLUETOOTH, STAAT

€ 5.945,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-12-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 165.225 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Clio 0.9 TCe Sport SCHERM, CRUISE, E APK, SPORTSTOELEN, GETINT GLAS, PARKEERSENSOREN, LM VELGEN, BLUETOOTH, STAAT


€ 5.945,-

Algemeen

Bouwjaar 22-12-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 165.225 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Krimpenerwaard
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van der Giessenweg 2
Postcode 2921 LP
Plaats Krimpen aan den Ijssel
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)180 - 201707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrumkrimpenerwaard.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2012

Technische informatie
Koppel: 135 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 173 x 145 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 984 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.588 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 540 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Deze auto nodigt u uit om plaats te nemen achter het sportstuur en onmiddellijk de weg op te gaan. De auto is van het bouwjaar 2012 en is van de eerste eigenaar. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De sportstoelen zorgen voor een strak uiterlijk én een uitstekende zitsteun. Waarom zou u dure brandstof verbruiken als u stilstaat? Met het start-stopsysteem is dat verleden tijd. Verder is de Renault uitgerust met: 16 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Tijdens de rit bedient u het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem met de knoppen op het stuur. Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. Geen sleutel of afstandsbediening meer nodig om deze Renault Clio te ontgrendelen. De sloten gaan vanzelf open als u dichtbij komt, via de sensor van de keyless entry. In de zomer zorgt de airconditioning voor verkoeling. In het voorjaar en najaar voorkomt het systeem beslagen ramen. De uitrusting van deze Renault is met lederen stuur en versnellingspook, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Renault Clio is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Fijne optie, die hill hold control. U mag ook automatische hellingproef zeggen. Want dat is het. Geen millimeter achteruit rollen bij het wegrijden. Autorijden wordt steeds makkelijker en veiliger.

Indien u interesse heeft in deze Renault, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?

= Bedrijfsinformatie =

Wanneer u een proefrit wilt maken en/of meer informatie wilt over de auto kunt u ons telefonisch bereiken tussen 09:00 - 19:30 uur op telefoonnummer 0180-201 707

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie