![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 16-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.862 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 20.885,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.862 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage van der Horst |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mockamastrjitte 35 |
Postcode | 9101 AP |
Plaats | Dokkum |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)519 - 295455 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragevanderhorst-dokkum.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2019 - sep. 2020
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.209 kg
Laadvermogen: 566 kg
GVW: 1.775 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
= Bedrijfsinformatie =
Kijk op WWW.VANDERHORSTAUTOGROEP.NL voor een uitgebreide fotoreportage van deze occasion!
Al onze occasions worden RIJKLAAR aangeboden! Onze bedrijfswagens worden exclusief BTW, BPM en kosten rijklaar maken geadverteerd. Wij heten u graag van harte welkom in één van onze showrooms in Dokkum of Leeuwarden waar onze auto's altijd binnen aan u getoond worden.
Staat de occasion van uw keuze niet bij de vestiging bij u in de buurt? Geen probleem, wij zorgen ervoor dat de occasion van uw keuze bij de voor u dichtstbijzijnde vestiging komt!
Met meer dan 200 betrouwbare occasions op voorraad hebben wij altijd de occasion van uw dromen staan.
Informeer voor u vertrekt voor een bezichtiging of de occasion waarin u geïnteresseerd bent nog beschikbaar is.
Onze verkoopadviseur Hielke Kamminga en Lambert Grolleman heten u van harte welkom en zijn bereikbaar op 0519-25455 en dagelijks tot 21.00 uur via de WhatsApp op 06-13 80 79 60
Hoewel wij alle informatie en/of gegevens op de websites en/of reclame uitingen zo accuraat en actueel mogelijk weergeven, zijn fouten in de informatie en/of gegevens ten allen voorbehouden, hier kunnen dus op geen enkele wijze rechten aan worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur | Klaar voor een nieuwe levensfase
Renault vernieuwt de Captur. Dat is om te voldoen aan nieuwe eisen van de Europese Unie, maar ook omdat het model inmiddels op leeftijd is. Daarom is het uiterlijk herzien, het onderstel verfijnd en het infotainment-systeem zelfs compleet nieuw. Vanwege al deze veranderingen spreekt Renault van de "Captur Phase II". Terecht?
![Autotest | Renault Captur Klaar voor een nieuwe levensfase](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10376/renault-captur-e-tech-hybrid-145-techno.jpg)
De Renault Captur vanaf modeljaar 2024 is een scherp gelijnde gezinsauto met een moderne uitrusting. De hybride-motor zorgt voor prima prestaties in combinatie met comfort en een laag verbruik.
Plus
- Prima weggedrag
- Ruim en functioneel
- relatief zuinige en vlotte hybride-motor
Min
- bestuurders-assistenten te scherp afgesteld
- infotainment op basis van Android geeft zorgen over privacy
Conclusie
Is het terecht om vanaf modeljaar 2024 van de Captur Phase II te spreken? Ja, maar niet om de redenen die Renault geeft. De nieuwe software maakt de hybride-motor iets zuiniger en het verbeterde onderstel geeft iets meer stabiliteit. Het infotainment-systeem op basis van Android Mobile biedt meer mogelijkheden, maar geeft zorgen over de privacy. Kortom: kleine wijzigingen die er slechts voor zorgen dat de auto met de tijd mee gaat.
Het grote verschil zit in het karakter! Vanaf modeljaar 2024 heeft de Captur een compleet ander uiterlijk. De kleine SUV is een moderne, zelfverzekerde gezinsauto geworden. Klanten die de Captur voorheen niet aantrekkelijk vonden, zouden nu juist wel voor de compacte Renault kunnen vallen. Zo spreekt de Captur een nieuwe doelgroep aan en dat betekent het begin van een nieuwe levensfase!