Bouwjaar | 20-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.464 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 17.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.464 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Zuurhout bv |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Provincialeweg 68 |
Postcode | 3998 JK |
Plaats | Schalwijk |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6012033 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagezuurhout.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 586 kg
GVW: 1.751 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Optie pakketten:
Pack Easy Link
Audio-navigatie full map
Pack parking
Achteruitrijcamera, Parkeersensor voor
Pack Bose
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Garage Zuurhout
Ons bedrijf is gevestigd in Schalkwijk bij Utrecht. We zijn al meer dan 40 jaar actief als onafhankelijk universeel autobedrijf, maar met specialisatie in de Franse merken, Renault, Peugeot en Citroen. (het alternatief voor de dealer)
Persoonlijke aandacht en een goed, maar bovenal eerlijk advies, dat is waar we grote waarde aan hechten. Door de omvang van het bedrijf is het voor de medewerkers mogelijk om persoonlijk bij de klant betrokken te zijn en te blijven.
Wij hebben altijd een ruime voorraad topoccasions. In onze showroom verkopen wij alleen door ons geselecteerde occasions. Staat u keuze er niet bij? Dan helpen wij u graag zoeken.
De techniek en elektronica van uw auto is steeds uitgebreider en gecompliceerder geworden. Wij beschikken dan ook over een goed ingerichte werkplaats, het juiste gereedschap, geavanceerde diagnoseapparatuur en gediplomeerde monteurs. De technische kennis wordt steeds verder uitgebreid, onze monteurs worden regelmatig bijgeschoold voor de laatste technische ontwikkelingen.
Dit alles om uw auto in goede- en veilige conditie op de weg te houden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur | Klaar voor een nieuwe levensfase
Renault vernieuwt de Captur. Dat is om te voldoen aan nieuwe eisen van de Europese Unie, maar ook omdat het model inmiddels op leeftijd is. Daarom is het uiterlijk herzien, het onderstel verfijnd en het infotainment-systeem zelfs compleet nieuw. Vanwege al deze veranderingen spreekt Renault van de "Captur Phase II". Terecht?
De Renault Captur vanaf modeljaar 2024 is een scherp gelijnde gezinsauto met een moderne uitrusting. De hybride-motor zorgt voor prima prestaties in combinatie met comfort en een laag verbruik.
Plus
- Prima weggedrag
- Ruim en functioneel
- relatief zuinige en vlotte hybride-motor
Min
- bestuurders-assistenten te scherp afgesteld
- infotainment op basis van Android geeft zorgen over privacy
Conclusie
Is het terecht om vanaf modeljaar 2024 van de Captur Phase II te spreken? Ja, maar niet om de redenen die Renault geeft. De nieuwe software maakt de hybride-motor iets zuiniger en het verbeterde onderstel geeft iets meer stabiliteit. Het infotainment-systeem op basis van Android Mobile biedt meer mogelijkheden, maar geeft zorgen over de privacy. Kortom: kleine wijzigingen die er slechts voor zorgen dat de auto met de tijd mee gaat.
Het grote verschil zit in het karakter! Vanaf modeljaar 2024 heeft de Captur een compleet ander uiterlijk. De kleine SUV is een moderne, zelfverzekerde gezinsauto geworden. Klanten die de Captur voorheen niet aantrekkelijk vonden, zouden nu juist wel voor de compacte Renault kunnen vallen. Zo spreekt de Captur een nieuwe doelgroep aan en dat betekent het begin van een nieuwe levensfase!