Renault Captur 0.9 TCe Xmod, 1e eigenaar

€ 11.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-02-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 77.476 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Xmod, 1e eigenaar


€ 11.995,-

Algemeen

Bouwjaar 11-02-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 77.476 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Reijrink
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Julianastraat 53
Postcode 5087 BA
Plaats Diessen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 5041817 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoreijrink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.080 kg
Laadvermogen: 573 kg
GVW: 1.653 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 590 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (zonder meerprijs): Auto technisch in orde, geldige APK.
Dit afleverpakket bevat: Gratis bandenspanning controle, Gratis technische inspectie, Gratis tenaamstelling, Gratis vloeistofcontrole
- Comfort Pakket (€ 695): Voor € 695,00 wordt de auto voorzien van een grote onderhoudsbeurt, 12 maanden APK, auto poetsen + van binnen reinigen, 1 jaar pechhulp Nederland.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden APK, 12 maanden BOVAG garantie, 12 maanden pechhulp Europa, Auto poetsen+van binnen reinigen, Grote onderhoudsbeurt

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur | Klaar voor een nieuwe levensfase

Renault vernieuwt de Captur. Dat is om te voldoen aan nieuwe eisen van de Europese Unie, maar ook omdat het model inmiddels op leeftijd is. Daarom is het uiterlijk herzien, het onderstel verfijnd en het infotainment-systeem zelfs compleet nieuw. Vanwege al deze veranderingen spreekt Renault van de "Captur Phase II". Terecht?

Autotest | Renault Captur Klaar voor een nieuwe levensfase

De Renault Captur vanaf modeljaar 2024 is een scherp gelijnde gezinsauto met een moderne uitrusting. De hybride-motor zorgt voor prima prestaties in combinatie met comfort en een laag verbruik.

Plus

  • Prima weggedrag
  • Ruim en functioneel
  • relatief zuinige en vlotte hybride-motor

Min

  • bestuurders-assistenten te scherp afgesteld
  • infotainment op basis van Android geeft zorgen over privacy

Conclusie

Is het terecht om vanaf modeljaar 2024 van de Captur Phase II te spreken? Ja, maar niet om de redenen die Renault geeft. De nieuwe software maakt de hybride-motor iets zuiniger en het verbeterde onderstel geeft iets meer stabiliteit. Het infotainment-systeem op basis van Android Mobile biedt meer mogelijkheden, maar geeft zorgen over de privacy. Kortom: kleine wijzigingen die er slechts voor zorgen dat de auto met de tijd mee gaat.

Het grote verschil zit in het karakter! Vanaf modeljaar 2024 heeft de Captur een compleet ander uiterlijk. De kleine SUV is een moderne, zelfverzekerde gezinsauto geworden. Klanten die de Captur voorheen niet aantrekkelijk vonden, zouden nu juist wel voor de compacte Renault kunnen vallen. Zo spreekt de Captur een nieuwe doelgroep aan en dat betekent het begin van een nieuwe levensfase!

Deel deze advertentie