Bouwjaar | 14-02-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.927 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 8.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-02-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.927 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Synyco BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leeuwarderweg 10 |
Postcode | 8801 BV |
Plaats | Franeker |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)517 - 392222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.synyco.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2013 - mei 2017
Technische informatie
Koppel: 135 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.076 kg
Laadvermogen: 582 kg
GVW: 1.658 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 585 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 4
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)
Deze keurige en compleet uitgevoerde Renault Captur Dynamique is nieuw geleverd door Renault dealer Stokman te Alkmaar. Het onderhoud is volledig volgens schema uitgevoerd, de laatste servicebeurt was op kilometerstand 118.754, zie foto's van het onderhoudsboekje.
Toen Renault in 2013 de eerste Captur ontwikkelde, voegde het twee soorten auto's samen: de SUV en de MPV. Of om het zonder jargon te zeggen: Renault maakte een mix van luxe terreinwagen en de ruime gezinsauto. Als ruime gezinsauto wist de Captur tijdens de testperiode ruimschoots te overtuigen. Een speciale vermelding gaat uit naar het dashboardkastje, of beter gezegd: de dashboardlade. De Captur heeft een lade op de plek van het dashboardkastje en deze biedt buitengewoon veel bergruimte. De Captur dankt zijn succes aan de slimme combinatie van een ruime gezinsauto en een stoere SUV. Van een SUV heeft de Captur alleen het uiterlijk, niet de terreinwaardigheid. Daarom kon Renault zich geheel toeleggen op het weggedrag en dat is te merken. De Captur stuurt minstens zo goed als een lage personenauto, maar biedt wel een (iets) beter uitzicht over het overige verkeer.
o.a. voorzien van: keyless strart, 17 inch lichtmetalen velgen, getint glas, parkeersensoren achter, trekhaak, vol automatische airco, navigatiesysteem, cruise control, etc..
= Bedrijfsinformatie =
Proefrijden in uw eigen omgeving? Past het u niet naar Friesland af te reizen? Geen probleem! Wij komen graag naar u toe. Waar u ook woont in Nederland. Eén van onze medewerkers rijdt met de auto naar uw woonplaats. Na een korte uitleg kunt u proefrijden in uw eigen omgeving.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur | Klaar voor een nieuwe levensfase
Renault vernieuwt de Captur. Dat is om te voldoen aan nieuwe eisen van de Europese Unie, maar ook omdat het model inmiddels op leeftijd is. Daarom is het uiterlijk herzien, het onderstel verfijnd en het infotainment-systeem zelfs compleet nieuw. Vanwege al deze veranderingen spreekt Renault van de "Captur Phase II". Terecht?
De Renault Captur vanaf modeljaar 2024 is een scherp gelijnde gezinsauto met een moderne uitrusting. De hybride-motor zorgt voor prima prestaties in combinatie met comfort en een laag verbruik.
Plus
- Prima weggedrag
- Ruim en functioneel
- relatief zuinige en vlotte hybride-motor
Min
- bestuurders-assistenten te scherp afgesteld
- infotainment op basis van Android geeft zorgen over privacy
Conclusie
Is het terecht om vanaf modeljaar 2024 van de Captur Phase II te spreken? Ja, maar niet om de redenen die Renault geeft. De nieuwe software maakt de hybride-motor iets zuiniger en het verbeterde onderstel geeft iets meer stabiliteit. Het infotainment-systeem op basis van Android Mobile biedt meer mogelijkheden, maar geeft zorgen over de privacy. Kortom: kleine wijzigingen die er slechts voor zorgen dat de auto met de tijd mee gaat.
Het grote verschil zit in het karakter! Vanaf modeljaar 2024 heeft de Captur een compleet ander uiterlijk. De kleine SUV is een moderne, zelfverzekerde gezinsauto geworden. Klanten die de Captur voorheen niet aantrekkelijk vonden, zouden nu juist wel voor de compacte Renault kunnen vallen. Zo spreekt de Captur een nieuwe doelgroep aan en dat betekent het begin van een nieuwe levensfase!