Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hans Jongerius Woerden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Touwslagersweg 16 |
Postcode | 3449 HX |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 435700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hansjongerius.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Referentienummer: 1286562
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Actieradius: 1222 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 175 km/u
Accu snelladen: nee
Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 208 x 162 cm
Wielbasis: 267 cm
Draaicirkel: 11 m
Gewichten
Ledig gewicht: 1.492 kg
Laadvermogen: 487 kg
GVW: 1.979 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot (WLTP): 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Overige informatie
Rijklaargewicht: 1592 kg
Interieur: Bekleding Alcantara/stof 'Saint-Martin-de-Belleville' met blauwe stiksels
Verwachtte leveringsdatum: 09-04-2024
Geadverteerde prijs is inclusief extra voordeel, opties en onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto aan de consument. Actieperiode loopt van 1 oktober t/m 31 december 2024 en is alleen geldig bij aankoop van een Renault personenauto uit voorraad met een uiterste registratiedatum van 31/12/2024. niet in combinatie met andere acties. Actie betreft een particuliere actie. Bij zakelijke aanschaf doen we u graag een scherp voorstel. Neem contact met ons op. Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van daadwerkelijke uitvoering. Typefouten voorbehouden.
Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Austral | Twee stapjes naar voren, een stapje terug
Renault was succesvol met de Kadjar. Het was de juiste auto met het juiste formaat en de juiste uitstraling op het juiste moment. Echter, Renault stelt dat de opvolger van de Kadjar zo'n grote stap vooruit maakt, dat het een nieuwe naam waard is. Maak kennis met de Austral.
De Renault Austral is een moderne en zelfs innovatieve SUV. De mild hybrid motor past daar echter niet bij. Kies dus de volwaardige hybride, dan is de Austral op alle punten een vooruitgang.
Plus
- moderne uitstraling
- doordachte ergonomie
- prima weggedrag
Min
- mild hybrid motor te zwak voor deze auto
- infotainment van Google geeft zorgen over privacy
Conclusie
Een week rijden met de Renault Austral zorgt voor een leerzame ervaring. Aanvankelijk werd de mild hybride gezien als een ouderwetse krachtbron in een moderne auto. Echter, gaandeweg viel dat contrast steeds minder op en waren het de doordachte ergonomie, de rijke uitrusting en de vele veiligheidsvoorzieningen waarmee de Austral charmeert.
Desondanks blijft de mild hybride een maatje te klein en te licht voor de Austral. Alleen in de sportstand staan de prestaties en levendigheid op hetzelfde niveau als de concurrentie. Neem dus de volledige hybride, want dan is de Austral op alle fronten een stap vooruit.