Renault Austral 1.2 E-Tech Hybrid 200 Iconic Esprit Alpine - pack harman kardon,two-tone kleurstelling,matrix LED adaptive driving beam koplampen,panoramisch vast gla

€ 46.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Renault Austral 1.2 E-Tech Hybrid 200 Iconic Esprit Alpine - pack harman kardon,two-tone kleurstelling,matrix LED adaptive driving beam koplampen,panoramisch vast gla


€ 46.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 09-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Goes
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Anthony Fokkerstraat 77
Postcode 4462 ES
Plaats Goes
Provincie Zeeland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)113 - 745720 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2022 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 147 kW (200 PK)
Vermogen elektromotor(en): 75 kW (102 PK)
Vermogen brandstofmotor: 96 kW (131 PK)
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 183 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.492 kg
Laadvermogen: 609 kg
GVW: 2.101 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

De producten van de Franse auto-industrie onderscheiden zich door hun elegante vormgeving en innovatieve technieken. Kijk maar naar deze Renault Austral. Hoewel de auto uit 2024 komt, heeft hij maar 10 kilometer gereden. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! En allebei ook nog eens voorzien van massagefunctie tegen stramme rug en schouders. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Het glazen panoramadak biedt u een breed zicht op de omgeving. Het verwarmbare stuurwiel is een teken van ultieme luxe. Deze voorziening is een topklasse auto waardig. De matrix LED-verlichting is het allernieuwste op het gebied van autoverlichting. Altijd maximaal licht op de weg, zonder tegenliggers te hinderen! Bij de rijke uitrusting horen ook 20 inch lichtmetalen velgen, geluidsisolerende ramen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Het digitale dashboard is een perfecte bijrijder. Alles benodigde informatie is permanent zichtbaar of opvraagbaar. Het gebruik van de 360 graden camera op deze auto helpt u bij het navigeren door lastige rijbanen en het drukke stadsverkeer. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. De file assistent verzacht het fileleed door automatisch veilig afstand te houden tot de voorligger en zo nodig zelfs te stoppen als de rij tot stilstand komt. Als u 'm vraagt 'hoe gaat het?' geeft deze auto zelf het antwoord. Via de app op uw smartphone. U checkt de meters waar u maar wilt, of activeert diverse functies alvast. Deze auto is voorzien van premium audiosysteem, navigatiesysteem, kruisend verkeer detectie, electronic climate control, draadloos opladen en DAB ontvangst.

De geavanceerde technologie in deze Renault is in staat om onderweg het verkeer om u heen te monitoren en er op te reageren. Zo hebt u als het ware een automatische co-piloot aan boord. De

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Austral | Twee stapjes naar voren, een stapje terug

Renault was succesvol met de Kadjar. Het was de juiste auto met het juiste formaat en de juiste uitstraling op het juiste moment. Echter, Renault stelt dat de opvolger van de Kadjar zo'n grote stap vooruit maakt, dat het een nieuwe naam waard is. Maak kennis met de Austral.

Autotest | Renault Austral Twee stapjes naar voren, een stapje terug

De Renault Austral is een moderne en zelfs innovatieve SUV. De mild hybrid motor past daar echter niet bij. Kies dus de volwaardige hybride, dan is de Austral op alle punten een vooruitgang.

Plus

  • moderne uitstraling
  • doordachte ergonomie
  • prima weggedrag

Min

  • mild hybrid motor te zwak voor deze auto
  • infotainment van Google geeft zorgen over privacy

Conclusie

Een week rijden met de Renault Austral zorgt voor een leerzame ervaring. Aanvankelijk werd de mild hybride gezien als een ouderwetse krachtbron in een moderne auto. Echter, gaandeweg viel dat contrast steeds minder op en waren het de doordachte ergonomie, de rijke uitrusting en de vele veiligheidsvoorzieningen waarmee de Austral charmeert.

Desondanks blijft de mild hybride een maatje te klein en te licht voor de Austral. Alleen in de sportstand staan de prestaties en levendigheid op hetzelfde niveau als de concurrentie. Neem dus de volledige hybride, want dan is de Austral op alle fronten een stap vooruit.

Deel deze advertentie