Bouwjaar | 12-11-1985 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.116 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.000 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 12-11-1985 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.116 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.000 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | M.C. Vos Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sluisweg 44 |
Postcode | 5145 PE |
Plaats | Waalwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: Hatchback (3-drs)
Aantal zitplaatsen: 5
Aantal sleutels: 2
dit renaaltje is uit 1985 met 99000 km ook aantoonbaar het echte min punt van deze leuke auto is de bekleding daar moet iets mee gedaan worden verder is het echt een super mooi zuinig autootje van de eerste eigenaar van België voor meer info bel René Vos 0031653984394 de koffie staat klaar in Waalwijk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault 5 | Onweerstaanbaar
De Renault 5 is ooit uit nood geboren. In de jaren '70 was er een financiële crisis, terwijl mensen juist meer vrijheid kregen. Daarom was een kleine, functionele en voordelige auto nodig. Het antwoord was de Renault 5. Nu is er vraag naar betaalbare elektrische auto's. Brengt de Renault 5 opnieuw het antwoord?
De Renault 5 is een sympathiek vormgegeven retro model met elektrische aandrijving. Het uitmuntende onderstel zorgt voor veel rijplezier. De lage prijs maakt de 5 Electric onweerstaanbaar.
Plus
- geslaagde vormgeving / sterk imago
- sportief en comfortabel
- prima prestaties, laag verbruik, groot bereik
Min
- onhandige en gevaarlijke locatie laadaansluiting
- zorgen over privacy door Android en ChatGPT
- automaat heeft geen P-stand
Conclusie
In de jaren '70 was de Renault 5 de juiste auto op de juiste tijd. Na een uiterst genoeglijke proefrit kan worden geconcludeerd dat dat nu weer het geval is. Destijds maakte de Renault 5 mobiliteit bereikbaar voor een grote groep automobilisten. De 5 Electric doet dat opnieuw door elektrisch rijden bereikbaarder te maken (instappen vanaf 24.990 euro).
Maar... de elektrische Renault 5 is heel veel meer dan een voordelige elektrische auto. De sympathieke uitstraling maakt het model zo aantrekkelijk, dat menigeen voor de 5 zal vallen ongeacht de techniek of financiële voordelen. Het uiterlijk zorgt er bovendien voor dat Renault zich positief onderscheidt van de tsunami aan goedkope elektrische autootjes uit China.
Misschien wel de belangrijkste conclusie: de Renault 5 rijdt zo leuk als hij er uitziet. Of om het nog duidelijker te zeggen: dit is de fijnst sturende auto in zijn segment, elektrisch en niet elektrisch. De combinatie van de lage bouw (het is geen SUV!), het moderne platform, de geavanceerde wielophanging, de grote wielen, het lage zwaartepunt, de exacte besturing en de gretige elektromotor maken dit tot een auto die iedere rit tot een feestje maakt. De Renault 5 Electric is dus voordeliger in aanschaf, leuker om te zien en beter om te rijden en daar is maar één woord voor: onweerstaanbaar.