Bouwjaar | 20-05-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 33.377 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-05-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 33.377 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RoBo Automotive |
Contactpersoon | Roger Booy |
Adres | Lingewei 105 |
Postcode | 4004 LH |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53671081 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.robo-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2021 - feb. 2024
Technische informatie
Vermogen: 300 kW (408 PK)
Vermogen elektromotor(en): 280 kW (381 PK)
Koppel: 345 Nm
Aandrijving
Actieradius: 433 km
Transmissie
Transmissie: 2 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 496 x 197 x 142 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.135 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.770 kg
Accu
Accu: 71 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 71 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 27 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 270 kW, 1074 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 12 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,2 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 19:43
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:13
Bruikbare accucapaciteit: 67.45 kWh
Ingeschatte actieradius: 335 km
Ingeschat verbruik: 23.37 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 321 km
Actieradius praktijk winter: 277 km
Verbruik praktijk zomer: 23 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 27.56 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 274 kWh/100km
Ervaar de toekomst van rijplezier met de Porsche Taycan Sport Turismo 79 kWh. Deze elektrische sportwagen combineert indrukwekkende prestaties met luxe en veelzijdigheid. Dankzij het vermogen van 326pk accelereert de Taycan in 5,4 seconden van 0 naar 100 km/h en biedt hij een bereik van tot wel 450 km (WLTP).
De Porsche Active Suspension Management (PASM) zorgt voor dynamisch rijgedrag, terwijl het panoramische glazen dak de cabine licht en ruim maakt. Met LED Matrix koplampen en het Bose Surround Sound Systeem is elk detail perfect. Het Sport Chrono Pakket en Porsche Connect maken elke rit persoonlijk en plezierig, terwijl geavanceerde veiligheidssystemen zorgen voor gemoedsrust.
Deze Taycan is in uitstekende staat met lage kilometerstand en biedt de ideale balans tussen prestaties en elektrische luxe. Tevens is het voertuig origineel Nederlands en Porsche dealer onderhouden.
Plan een proefrit en ontdek de Porsche Taycan Sport Turismo zelf!
= Bedrijfsinformatie =
Afleverkosten: €495,-
- Tenaamstelling en vrijwaring
- Reconditioneren in- en exterieur
- Algemene vloeistofcheck
- Algemene voertuigcheck
- Volle tank brandstof
- Apk keuring
Garantiepakket 1: €895,-
- 6 maanden garantie (in heel Europa)
- Tenaamstelling en vrijwaring
- Reconditioneren in- en exterieur
- Algemene vloeistofcheck
- Onderhoud volgens schema
- Volle tank brandstof
- Apk keuring
Garantiepakket 2: €1.295,-
- 12 maanden garantie (in he
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Taycan | Benzine door de aderen, elektriciteit in de tank
Bij de ontwerpers van Porsche stroomt benzine door de aderen. En dat geldt ook voor de klanten. Zij willen een optimaal gevoel met puur mechaniek om volop te kunnen genieten van een auto. Maar of ze nu willen of niet: ook Porsche moet over op elektrisch rijden. Weet de eerste volledig elektrische auto van Porsche, de Taycan, ook de meest verstokte "petrol head" te overtuigen?
De Porsche Taycan is een elektrisch aangedreven auto met het pure, mechanische karakter van een traditionele Porsche. Desondanks biedt de Taycan ook alle voordelen van elektrisch rijden.
Plus
- moderne techniek gecombineerd met traditionele Porsche-gevoel
- snel, stil en uitstootvrij
- sportief en comfortabel
Min
- laadt tijdens test niet zo snel als beloofd
- onbruikbaar klein dashboardkastje
Conclusie
Weet de elektrisch aangedreven Taycan de traditionele Porsche-rijder voor zich te winnen? Ja, zeker! Afgaande op de technische specificaties verschilt de Porsche niet significant van andere elektrische auto's. Op papier leveren andere merken zelfs betere prestaties voor beduidend minder geld. Het verschil zit in de presentatie!
De elektrische Taycan heeft het pure, mechanische en soms zelfs onbehouwen karakter dat sportwagens met verbrandingsmotor zo spectaculair maakt. Terwijl andere elektrische sportwagens venijnig snel zijn, is de Porsche Taycan machtig. En terwijl de Taycan alle voordelen van elektrisch rijden biedt, etaleert de auto de digitale techniek niet, maar geeft juist het vertrouwde Porsche-gevoel.