![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 17-05-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 18.000 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-05-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 18.000 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HW Exclusive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | A. Einsteinlaan 31 |
Postcode | 9615 TE |
Plaats | Kolham |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)598 - 728327 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hwexclusive.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2021 - feb. 2024
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aandrijving
Actieradius: 389 km
Transmissie
Transmissie: 2 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 197 x 143 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.220 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.885 kg
Accu
Accu: 83 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 54 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 36 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 270 kW, 820 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 15 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,4 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 23:15
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:48
Bruikbare accucapaciteit: 79.52 kWh
Ingeschatte actieradius: 387 km
Ingeschat verbruik: 23.81 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 289 km
Actieradius praktijk winter: 249 km
Verbruik praktijk zomer: 23.44 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 28.08 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 281 kWh/100km
FOR ENGLISH READ BELOW
Geavanceerde technologie gecombineerd met een prachtig design. De Taycan 4 Cross Turismo is met oog voor detail gemaakt en heeft een gestroomlijnd en aerodynamisch exterieur dat overal de aandacht trekt. Het is absoluut een van de beter uitziende EV's die er zijn. Hij ziet er zowel elegant als futuristisch uit. Het is een echt kunstwerk, zowel van binnen als van buiten.
De zwarte kleur laat het prachtige ontwerp een beetje verdwijnen, maar dat is handig als je niet te veel wilt opvallen. Iets wat wel gebeurt als hij rood of blauw is.
Omdat dit een Cross Turismo is, is het eigenlijk een sportwagen en SUV in één. Een vierwielaangedreven, 4-zits off-road supercar zou je het kunnen noemen. Het is een klasse apart. Het onderscheidt de Cross Turismo van andere EV's. Hij is veelzijdig en ontworpen voor uiteenlopende rijomstandigheden. De vering kan omhoog of omlaag, afhankelijk van wat je doet: je voordoen als een Autobahn-racer of een weekend op avontuur met twee fietsen op de optionele fietsendrager: Hij voelt zich net zo thuis op ruw terrein als op de open weg. Het is een unieke auto en wij houden van unieke auto's. Unieke auto's voor unieke mensen!
We gaan je niet vertellen hoe je schuldvrij kunt rijden in de wetenschap dat je je ecologische voetafdruk verkleint zonder in te leveren op prestaties of stijl. Het is wel waar. Maar het is ook saai en niemand geeft er echt om. Belangrijker is dat hij in 5,1 seconden van 0 naar 100 accelereert en een topsnelheid van 220 km/u heeft. Hij kan nog steeds zijn
ENGLISH
State of the art technology mixed with beautiful design
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Taycan | Benzine door de aderen, elektriciteit in de tank
Bij de ontwerpers van Porsche stroomt benzine door de aderen. En dat geldt ook voor de klanten. Zij willen een optimaal gevoel met puur mechaniek om volop te kunnen genieten van een auto. Maar of ze nu willen of niet: ook Porsche moet over op elektrisch rijden. Weet de eerste volledig elektrische auto van Porsche, de Taycan, ook de meest verstokte "petrol head" te overtuigen?
![Autotest | Porsche Taycan Benzine door de aderen, elektriciteit in de tank](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4379/porsche-taycan.jpg)
De Porsche Taycan is een elektrisch aangedreven auto met het pure, mechanische karakter van een traditionele Porsche. Desondanks biedt de Taycan ook alle voordelen van elektrisch rijden.
Plus
- moderne techniek gecombineerd met traditionele Porsche-gevoel
- snel, stil en uitstootvrij
- sportief en comfortabel
Min
- laadt tijdens test niet zo snel als beloofd
- onbruikbaar klein dashboardkastje
Conclusie
Weet de elektrisch aangedreven Taycan de traditionele Porsche-rijder voor zich te winnen? Ja, zeker! Afgaande op de technische specificaties verschilt de Porsche niet significant van andere elektrische auto's. Op papier leveren andere merken zelfs betere prestaties voor beduidend minder geld. Het verschil zit in de presentatie!
De elektrische Taycan heeft het pure, mechanische en soms zelfs onbehouwen karakter dat sportwagens met verbrandingsmotor zo spectaculair maakt. Terwijl andere elektrische sportwagens venijnig snel zijn, is de Porsche Taycan machtig. En terwijl de Taycan alle voordelen van elektrisch rijden biedt, etaleert de auto de digitale techniek niet, maar geeft juist het vertrouwde Porsche-gevoel.