Porsche Panamera Sport Turismo 2.9 4S E-Hybrid 462pk LED Matrix | Adaptief | Sportchrono |

€ 77.450,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-09-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 139.124 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.894 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Porsche Panamera Sport Turismo 2.9 4S E-Hybrid 462pk LED Matrix | Adaptief | Sportchrono |


€ 77.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 18-09-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 139.124 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.894 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jurjens Automotive
Contactpersoon M.W. Jurjens
Adres Setheweg 14d
Postcode 7942 LB
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 40 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 275/35 R21
Bandenmaat achter: 315/30 R21
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 275 km/u
Accu: 14 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 194 x 143 cm
Wielbasis: 295 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.165 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 2.810 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 66 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 35,25 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 421 - € 460 per kwartaal

| LED Matrix koplampen | Adaptive Cruise Control | Panoramadak | Porsche Sport uitlaat | Zwart-optiek | Sport Chrono pack | Comfort-sportstoelen | Stoelventilatie | Stoelverwarming | Luchtvering | Adaptief onderstel | 21" Turbo-design velgen | Zwarte hemelbekleding | BOSE audiosysteem | Lane Assist | Elektrische stoelverstelling met memory links + rechts | Surround-view camerasysteem | BTW auto | 2020 | 139.124 km | EUR 77.450 incl. BTW |

Porsche Panamera Sport Turismo 2.9 4 E-Hybrid (462pk)

Al vanaf zijn komst raakt het design mij van de Sport Turismo versie van de Panamera. De lage aflopende daklijn gecombineerd met de brede heupen die juist iets naar boven lopen stralen potentie, elegantie en kracht uit. Plaats je dan ook nog de machtige 21" Turbo-design velgen er onder dan is de uitstraling compleet. Pas wanneer je voor of juist achter de Panamera Sport Turismo staat valt echt goed op hoe ontzettend breed de auto is. Zeker op de achterzijde draagt de kleine vlak liggende achterruit en de LED verlichting die over de volledige breedte van de auto zijn geplaats hier aan bij. Dit exemplaar is ook nog voorzien van het Porsch af fabriek sport-uitlaatsysteem. Herkenbaar aan de vier ronde uitlaatsierstukken. De kleurstelling is smaakvol gekozen. De exterieurlak - Vulkangrau - gecombineerd met het Black-optic pakket met hoogglans zwarte delen en de machtige Turbo design velgen is perfect.

Mijn verwachting wordt overtroffen wanneer het portier opent. Wat een fraaie combinatie. Het zwart lederen interieur is voortreffelijk gekozen. Het hightech dashboard is zakelijk strak en van het hoogst mogelijke kwaliteitsniveau. Dit is absoluut high-end. De gehele middenconsole bestaat uit een hoogglans zwart touchscreen. Nauwelijks nog fysieke knoppen en het centrale display is ultra breed. De cockpit zelf bestaat eveneens uit displays. Je wijzigt het naar smaak en naar gelang de informatie je wenst. Van kaartweergave, tot audio informatie en temperatuurgegevens van de motor. Heel fraai zijn de twee displays

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld

Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.

Autotest | Porsche Panamera (2009 - 2016) Wondere wereld

Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid

Plus

  • uiterst comfortabel
  • razendsnel
  • ruim

Min

  • onhandig groot
  • Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
  • merkbaar zwaar

Conclusie

Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.

De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.

Deel deze advertentie