Bouwjaar | 07-06-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.894 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 07-06-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.894 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Elfer Porsche Classics |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | James Wattstraat 20 |
Postcode | 6902 PR |
Plaats | Zevenaar |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)316 - 745526 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.elfer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2017 - dec. 2018
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 243 kW (330 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Actieradius: 51 km
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 275 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 195 x 143 cm
Wielbasis: 295 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.165 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 2.810 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 421 - € 460 per kwartaal
Porsche Panamera Sport Turismo 2.9 4 E-Hybrid 462 PK PHEV | Automaat | Plug-in hybrid | Panoramadak | Schuifdak | Bose premium
centrale deurvergrendeling metafstandsbediening
comfortstoel(en)
Comfortstoelen vóór (14-voudig verstelbaar,elektrisch) met Memory Pakket
Comforttoegang
cruise control
dakspoiler
Digitale radio
DVD speler
elektrisch bedienbare achterklep
elektronische remkrachtverdeling
Elektronisch Sper Diff erentieel
Elektronisch Stabiliteits Programma
Geluid- en warmtewerende beglazing
grootlichtassistent
hoofd airbag(s) achter
hoofd airbag(s) voor
Instructieboekjes aanwezig
Interieurpakket carbon
Interieurvoorverwarming metafstandsbediening
keyless start
knie airbag(s)
Led-koplampen met Porsche Dynamic LightSystem (PDLS)
LED achterlichten
LED dagrijverlichting
lederen stuurwiel
lederen versnellingspook
LED koplampen
lendesteunen (verstelbaar)
multimedia-voorbereiding
oplaadmogelijkheid
ParkAssistent inclusief achteruitrrijcamera
parkeersensor voor en achter
passagiersairbag
regensensor
Rolgordijnen voor zijruiten achterin, elektrisch
Rookvrij
schakelmogelijkheid aan stuurwiel
sportstuur
spraakbediening
start/stop systeem
Stuurbekrachtiging Plus
stuur verstelbaar
stuurwiel multifunctioneel
Stuurwielverwarming
Volledige onderhoudshistorie beschikbaar
warmtewerend glas
WiFi voorbereiding
zij airbag(s) voor
zwarte glans (piano)lak interieur afwerking
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld
Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.
Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid
Plus
- uiterst comfortabel
- razendsnel
- ruim
Min
- onhandig groot
- Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
- merkbaar zwaar
Conclusie
Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.
De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.