Bouwjaar | 28-04-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.958 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.894 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.958 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.894 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jilis Autobedrijven |
Contactpersoon | Jilis van Mourik |
Adres | Gerdina's Hof 33 |
Postcode | 4191 MX |
Plaats | Geldermalsen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)345 - 820300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jilisvanmourikautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2019 - feb. 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 243 kW (330 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Tankinhoud: 80 liter
Actieradius: 54 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 280 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 194 x 143 cm
Wielbasis: 295 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.200 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 2.810 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 17 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 50 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,5 kWh/100km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 210 - € 230 per kwartaal
Leaseprijs: € 1.368 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Een Duitse auto. Altijd grondig in techniek, prestaties en klasse. Dankzij de zescilinder benzinemotor en de automatische transmissie, is het autorijden snel en comfortabel. Van binnen lijkt het allemaal uitermate ruim dankzij de vrije inval van daglicht via het elektrisch bediende glazen panorama dak. Comfort en luxe? Dat krijgt u door het lederen interieur. En optimaal gemak is er in de vorm van de elektrisch bedienbare achterklep. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Niet alleen u zelf geniet van de luchtvering; ook uw banden en remmen hebben veel minder te verduren. En de comfortstoelen zorgen voor volmaakte ontspanning. Gewoon, omdat het kan. Deze Porsche Panamera Sport Turismo heeft zelfs een verwarmde achterbank. In deze Porsche profiteert u onder andere ook van: 21 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, adaptief dempingsysteem, zwarte hemelbekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels en getint glas.
Inparkeren? Met de achteruitrijcamera heeft u er geen omkijken meer naar! Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Spraaksturing maakt het eenvoudiger en veiliger om deze auto onderweg te bedienen. De ingebouwde Connected Services vertellen u via de app alles over de status van de auto. Locatie, onderhoudsstatus, brandstofpeil en nog veel meer! Rijplezier en luisterplezier gaan hand in hand dankzij het high performance audiosysteem. Deze Porsche is voorzien van full map navigatiesysteem, WIFI-hotspot, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, DAB+ en regensensor.
Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. Bij de veiligheidssystemen van d
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld
Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.
Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid
Plus
- uiterst comfortabel
- razendsnel
- ruim
Min
- onhandig groot
- Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
- merkbaar zwaar
Conclusie
Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.
De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.