Bouwjaar | 02-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.894 cc |
Vermogen | - |
€ 119.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.894 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Heisterkamp Premium Import |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eerste Stegge 8 |
Postcode | 7631 AE |
Plaats | Ootmarsum |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10043518 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.heisterkamppremiumimport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2019 - 2023
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 243 kW (330 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 280 km/u
Ledig gewicht: 2.200 kg
Wielbasis: 295 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
= Bedrijfsinformatie =
ALL-IN prijs. Levering aan huis mogelijk. Wij kunnen deze auto voor u importeren uit Duitsland.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Martin Bruggink Tel: 06-10043518 Mail: martin@autoheisterkamp.nl
De prijzen van de personenauto's zijn inclusief BPM, BTW en alle kosten met Nederlands kenteken.
De prijzen van de bestelauto's met grijs kenteken zijn exclusief BPM en BTW, maar inclusief alle kosten en met Nederlands kenteken.
Levertijd circa 3 weken voor een personenauto en circa 5 weken voor een auto met grijs kenteken.
Inruil en lease mogelijk.
Wij importeren alle merken auto's geheel naar uw wensen.
Laat ons weten wat u zoekt en u krijgt een offerte per mail.
Voor meer aanbod kijk op onze site www.heisterkamppremiumimport.nl
Betrouwbaar sinds 1920 en al ruim 90 jaar BOVAG lid.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld
Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.
Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid
Plus
- uiterst comfortabel
- razendsnel
- ruim
Min
- onhandig groot
- Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
- merkbaar zwaar
Conclusie
Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.
De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.