Bouwjaar | 30-06-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.566 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 305 kW (415 pk) |
€ 37.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.566 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 305 kW (415 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Siero |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Walstraat 6 |
Postcode | 8317 AP |
Plaats | Kraggenburg |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 252744 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosiero.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2013 - dec. 2016
Technische informatie
Vermogen: 306 kW (416 PK)
Vermogen brandstofmotor: 246 kW (334 PK)
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Tankinhoud: 80 liter
Actieradius: 36 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 270 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 502 x 193 x 142 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.070 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 2.580 kg
Accu
Accu: 9 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,2 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 02:42
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:18
= Bedrijfsinformatie =
Vind jij het ook altijd zo jammer wanneer een occasion in het echt niet zo mooi is als op de foto? Wij ook. Daarom kopen wij bij Auto Siero alléén auto's in die voldoen aan onze kritische checklist. Door onze jarenlange samenwerking met leveranciers in Nederland, Duitsland en België kunnen wij voor jou, de beste auto's selecteren.
Auto Siero kan daarom een ruime keuze uit lagere kilometerstanden én luxere uitvoeringen bieden en bij iedere occasion een uitgebreide servicehistorie leveren.
Daarnaast hebben wij als inkooppartner de mogelijkheid om auto's te laten keuren en zo nodig direct te repareren/ vernieuwen op kosten van de leverancier.
Op deze manier kunnen wij garanderen dat de voor jou bestemde auto betrouwbaar en in top conditie is.
Wij laten je graag kennis maken met onze auto's tijdens een uitgebreide proefrit. En wil je een auto inruilen bij ons? Dan maken wij graag een passend voorstel voor jou.
Auto Siero. Duidelijk en transparant sinds 1988.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld
Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.
Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid
Plus
- uiterst comfortabel
- razendsnel
- ruim
Min
- onhandig groot
- Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
- merkbaar zwaar
Conclusie
Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.
De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.