Bouwjaar | 07-03-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.545 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 368 kW (501 pk) |
€ 59.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-03-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.545 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 368 kW (501 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cool Classic Club B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energiestraat 3 |
Postcode | 1411 AN |
Plaats | Naarden |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 2031753 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.coolclassicclub.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/55 R18
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 275 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 193 x 169 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.330 kg
Laadvermogen: 750 kg
GVW: 3.080 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Tartan
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 358 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14,9 l/100km (1 op 6,7)
Brandstofverbruik in de stad: 22,5 l/100km (1 op 4,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank
English/German Below.
De Porsche Cayenne is sinds 2002 een serie luxueuze crossover SUV's van het Duitse merk Porsche. De eerste generatie, intern bekend als Type 9PA (955/957), was de eerste V8-motor van Porsche sinds de stopzetting van de Porsche 928 in 1995. Dit model markeerde ook Porsche's terugkeer naar off-road voertuigen,
Ons exemplaar is bijzonder indrukwekkend. Laten we beginnen met een 3-inch Lift Kit perfect voor het nemen van verkorte off-road routes naar het restaurant boven op de berg.
Dan de toch wel opvallende voorkant, met een dikke Front Bull Bar met Lazer Vintage Hella-lampen, wat krachtig genoeg is om zelfs je puberzoon uit bed te schijnen.
Daarnaast is er een beschermende onderplaat toegevoegd en een Custom Rear Exhaust met volledige keramische coating. Binnenin zorgt Recaro A8 Custom Interior voor een stoere en unieke afwerking.
Wanneer je de gebaande wegen verlaat en het avontuur opzoekt, komt deze Duitse SUV echt tot leven. Met de Overland Custom velgen en Goodrich TKO-banden glijdt de Cayenne moeiteloos door modder en zand. Deze Cayenne fluistert uitdagend: "Is dit alles wat je durft?"
Er valt nog veel meer over te vertellen dus kom direct in contact!
--
English.
The Porsche Cayenne has been a series of luxurious crossover SUVs from the German brand Porsche since 2002. The first generation, internally known as Type 9PA (955/957), featured Porsche's first V8 engine since the discontinuation of the Porsche 928 in 1995. This model also marked Porsche's return to off-road vehicles.
Our example is particularly impressive. Let's start with a 3-inch Lift Kit, perfect for tackling shortened off-road routes to the restaurant atop the mountain. Next, the striking front end boasts a robust Front Bull Bar with Lazer Vintage Hella lamps, powerful enough to wake even your teenage son from bed.
In addition, a protective underbody plate has been added along with a Custom Rear Exhaust featuring full ceramic coating. Inside, Recaro A8 Cust
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!