Bouwjaar | 18-03-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.300 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
€ 44.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-03-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.300 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | PCH Automotive SPRL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Avenue de Nancy 8A |
Postcode | 4020 |
Plaats | |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 252579 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
- Véhicule 1er propriétaire
- Voiture belge
- État impeccable
- Carnet d'entretien complet Porsche Centre + toutes les factures d'entretien
- Dernier entretien effectué à 154.643 Kms le 22/03/2022
- Kilométrage certifié par le Car-Pass :
https://public.car-pass.be/vhr/e7aa377a-85c8-41ba-bbca-89869e5387d9
- Plug-In Hybrid
- Moteur thermique 3.0 essence 333cv + Moteur électrique 95cv : Total 428cv !!!
- S2 - Rhodium Silver métallisé
- TA - Cuir bi-colore Noir - Carrera Red
- OTD - Tapis de sol
- 1BK - Suspension pneumatique à hauteur variable incluant PASM
- 1D3 - Crochet de remorque (escamotable électriquement)
- 2FX - Volant multifonction 3 branches en carbone, incluant volant chauffant
- 2JX - Carénage de protection avant et arrière en acier spécial
- 3FU - Toit ouvrant panoramique
- 3X1 - Trappe de ski
- 3Y7 - Rideaux pare-soleil (électrique) pour les vitres latérales arrière
- 4A3 - Sièges avant chauffants
- 4GG - Pare-brise chauffant
- 4X4 - Airbags latéraux à l'arrière
- 6GH - Élargisseurs d'aile en couleur extérieure
- 7T1 - Porsche communication management (PCM), incluant le module de navigation (GPS)
- 7Y1 - Avertissement d'angle mort (ICA)
- 8A4 - Système Park Assist (avant/arrière) avec Surround View (caméra 360°)
- 8EX - Phares LED dynamiques (PDLS Plus) et lave-phares
- 9VL - Système audio "Bose"
- 9W1 - Module téléphone pour PCM (bluetooth®)
- 9WM - Préparation pour PRSE
- AEC - Porsche rear seat entertainment (écrans sur les dossiers arrière)
- ARC - Wheel spacers front/rear 5mm
- C5B - Jantes 20" RS Spyder Design
- EH2 - Longueur de câble au véhicule de 7.5m
- GZ2 - Fermeture en douceur des portières (Soft-Close)
- PA2 - Rétroviseurs anti-éblouissement
- PE6 - Sièges sport adaptatifs 18 réglages
- PH7 - Pack intérieur carbone
- PP6 - Pack confort luminosité
- QH1 - Commande vocale pour navigation, téléphone et audio
- QJ4 - Encadrement des vitres extérieurs en noir brillant
- VC1 - Commande de portail
- REPRISE, PRIX EXPORT, PAS DE GARANTIE
- Prix Hors TVA, Prijs Excl. BTW, Netto Price : 36.776 €
- Uniquement sur rendez-vous
- Only on appointment
- Plus de photos sur notre site, more photos on our website :
- www.pch-automotive.be
- Since 1984 -
- Suivez-nous sur facebook, follow us on Facebook : www.facebook.com/pchautomotive
- Suivez-nous sur Instagram, follow us on Instagram : www.instagram.com/pchautomotive
@ Copyright 2022 PCH Automotive
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!