Bouwjaar | 01-06-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 87.753 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
€ 30.500,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 87.753 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Volt Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpstraat 48 |
Postcode | 6909 AL |
Plaats | Babberich |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 1248477 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.voltauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 251 km/u
Ledig gewicht: 2.320 kg
Wielbasis: 286 cm
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,9 l/100km (1 op 7,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
Te koop: Porsche Cayenne GTS (2009 - Youngtimer) - De Ultieme Rijders-SUV
Ervaar het beste van twee werelden met deze Porsche Cayenne GTS uit 2009. Met een krachtige 4.8-liter V8-motor van 405 pk biedt deze Cayenne een ongeëvenaarde combinatie van prestaties en verfijning. De auto heeft slechts 87.000 km gereden en is volledig Porsche dealer onderhouden.
Voor de autoliefhebber die op zoek is naar prestaties en verfijning, biedt de Porsche Cayenne GTS een ongeëvenaarde rijervaring. Ontwikkeld met de focus op meer prestaties, wendbaarheid en een directe rijervaring, is deze SUV ontworpen om zowel op de weg als daarbuiten indruk te maken.
Het Gevoel van Pure Kracht
Elke rit wordt versterkt door het onmiskenbare Porsche soundtrack en kenmerkende gebrul van de V8, versterkt door het dubbele sportuitlaatsysteem (PSE met knop) dat elke acceleratie omlijst met een symfonie van mechanisch geweld. Het is de soundtrack die hoort bij een rijervaring vol adrenaline.
Onder de motorkap ligt een 4.8-liter atmosferische V8-motor, uitgerust met prestatieverbeteringen ten opzichte van de Cayenne S. Dankzij een herzien inlaatspruitstuk en een geoptimaliseerd motormanagementsysteem levert de GTS 405 pk bij 6.500 tpm en 500 Nm koppel bij 3.500 tpm. Dit resulteert in een directe en lineaire vermogensafgifte die garant staat voor een opwindende rijervaring.
Versnelling en Rijervaring
De kracht wordt direct en naadloos overgebracht via de Tiptronic S-transmissie. De kortere eindoverbrenging van de GTS zorgt voor snellere acceleraties, waardoor elke rit sportiever en dynamischer aanvoelt.
Chassis en Ophanging
De GTS is uitgerust met een exclusieve stalen sportophanging (geen luchtvering) gecombineerd met Porsche Active Suspension Management (PASM) voor een rijervaring in Sport, Normal of Comfort . De rijhoogte is verlaagd met 24 mm, wat de wendbaarheid en stabiliteit bij hoge snelheden ten goede komt. De exclusieve 21-inch Cayenne Sport-velgen dragen bij aan de grip en uitstraling van de auto, terwijl het Brembo remsysteem met grote, intern geventileerde schijven zorgt voor betrouwbare remprestaties.
Off-road en Meer
De Cayenne GTS presteert niet alleen geweldig op de weg, maar biedt ook indrukwekkende off-road capaciteiten. De vierwielaandrijving en geavanceerde ophanging zorgen ervoor dat de GTS ook buiten de gebaande paden zijn mannetje staat en een stabiele, betrouwbare rit bied
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!