Bouwjaar | 14-10-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 35.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-10-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 35.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Porsche Centrum Twente |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Birnieweg 9-11 |
Postcode | 7418 HH |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.porschecentrumtwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2022 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 340 kW (462 PK)
Vermogen brandstofmotor: 340 kW (462 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 253 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 170 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.295 kg
Laadvermogen: 735 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 83 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Porsche Approved (12 maanden)
Deze Cayenne E-Hybrid is ingeruild door collega Michel Arfman.
Opties op dit exemplaar:
Panoramadaksysteem
Dakrail aluminium zwart
Exterieurpakket zwart
PORSCHE logo led-deurverlichting
Elektrisch uitklapbare trekhaak
Adaptieve luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling inclusief Porsche Active Suspension Management (PASM)
Stuurbekrachtiging plus
21 inch RS Spyder Design wielen inclusief wielkuipverbreding in exterieurkleur
Verwarmbare voorruit
Licht Design Pakket
Comfortstoelen (14-voudig verstelbaar, elektrisch) met memory pakket
Stoelverwarming voor
Stoelventilatie en massagefunctie voorin
Stuurwielverwarming
Rolgordijnen voor zijruiten achterin, elektrisch
Vloermatten
Smartphone-opbergruimte
On-board lader met 7,2 kW
Led-matrix koplampen inclusief PDLS Plus
Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels
Privacybeglazing
ParkAssistent inclusief Surround View
Rijstrookwisselhulp
Adaptieve cruise control incl. noodgevalassistent en Lane Keep Assist
Porsche Entry & Drive
Standaard is de Cayenne E-Hybrid uitgerust met o.a.
8-traps Tiptronic S-transmissie met start-stopsysteem
Porsche Traction Management (PTM) met permanente 4-wielaandrijving
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Recuperatieremsysteem
Remzadels Acidgreen
Automatische achterklep
Led-achterlichten in driedimensionaal doorlopend design
Waarschuwings- en remassistent inclusief voetgangersbescherming
Porsche Hill Control (PHC) met afdaalhulp
Sport Chrono Pakket inclusief analoge en digitale stopwatch
Interieurpakket zwart hoogglans
Gedeeltelijke lederuitrusting
Advanced Climate Control
Klimaatregeling inclusief voorconditionering
Porsche Communication Management (PCM) inclusief onlinenavigatie, mobiele-telefoonvoorbereiding, audioingangen en spraakbediening
12,3 inch full-HD touchscreen met hoge resolutie
Twee displays met hoge resolutie in instrumentenpaneel
Porsche Connect inclusief Apple CarPlay®
Sound Package Plus met 10 luidsprekers en totaal vermogen van 150 Watt
LTE-comm
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!