Bouwjaar | 09-02-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.699 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 345 kW (470 pk) |
€ 142.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 09-02-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.699 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 345 kW (470 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDM Cars Utrecht BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Waterveste 2 |
Postcode | 3992 DB |
Plaats | Houten |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46082098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdmcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2023 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 346 kW (470 PK)
Vermogen elektromotor(en): 130 kW (177 PK)
Vermogen brandstofmotor: 224 kW (305 PK)
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 74 km
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 254 km/u
Accu: 25 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 11 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 200 x 167 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.509 kg
Laadvermogen: 601 kg
GVW: 3.110 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 37 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28,7 kWh/100km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 249 - € 272 per kwartaal
Porsche Cayenne Coupé 3.0 E-Hybrid | Sport Design | 360° | 18-weg | Luchtvering | ACC | BOSE |
Exterieur: Chromite Zwart Metallic
Interieur: Volleder glad, zwart
Eerste toelating: 09-02-2024
Kilometerstand: 5699 km
10,9 inch bijrijdersdisplay
22-inch RS Spyder Design wielen met wielkastverbreders in exterieurkleur
Adaptieve luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling inclusief Porsche Active Suspension Management (PASM)
Adaptieve sportstoelen (18-voudig, elektrisch)
Adaptive Cruise Control
Anti-diefstal wielbouten
Bagageruimtemanagement
BOSE® Surround Sound Systeem
Elektrisch uitklapbare trekhaak
Licht Design Pakket
Multifunctioneel stuurwiel met schakelpaddles inclusief stuurwielverwarming
Porsche Entry & Drive
Privacybeglazing
Sport Design pakket hoogglans zwart gespoten
Sportuitlaatpijpen zilver
Stoelverwarming voor en achter
Surround View met actieve parkeerhulp
Verwarmbare voorruit
= Bedrijfsinformatie =
Ons bezoekadres is gevestigd op de Waterveste 2 in Houten centraal gelegen in het midden van Nederland.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!